NLE Energie Klantenservice

Rapportcijfer NLE Energie klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (12)

Bellen met NLE Energie

Waarom bellen met NLE Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van NLE.
  • Om klant te worden van NLE.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.
  • Voor vragen over een betalingsachterstand of betalingsregeling.

Openingstijden telefonische klantenservice NLE Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer NLE Energie: 088-7307307

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Ben je van plan om over te stappen van energieleverancier? Bel dan gratis naar: 0800-4664. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met NLE Energie? Laat ons je ervaringen met NLE Energie weten!
Beoordeel NLE Energie.

Controleer op storingen bij NLE Energie.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLE Energie.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Stroom.
Controleer of er een storing is bij NLE Energie

KvK gegevens NLE Energie

  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met NLE Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLE Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met NLE Energie.

NLE is ook te bereiken via online chat. Vanaf 08:30 tot 17:00 staat er altijd iemand klaar die je te woord staat. Heb je een vraag of opmerking, doe het via online chat. 

Start een chat met NLE Energie Start een chat met NLE Energie

Neem schriftelijk contact op met NLE Energie.

Pak je pen en papier en stuur je brief naar het volgende adres:

  • Postbus 11950
  • 1001 GZ
  • Amsterdam

Veelgestelde vragen NLE Energie.

Voor een online antwoord kan je op de website van NLE Energie per vraag klikken. Hieronder zie je de top 5 van veelgestelde vragen:

  •     Waar vind ik gegevens over mijn contract?
  •     Hoe kan ik mijn eindstanden doorgeven?
  •     Wanneer moet ik mijn meterstanden doorgeven?
  •     Hoe log ik in op Mijn NLE?
  •     Mijn termijnbedrag is na aanmelding anders dan verwacht. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van NLE Energie Ga naar de veelgestelde vragen van NLE Energie

NLE Commercial Alles-in-1

Rapportcijfer NLE Energie Klantenservice: 2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 12 beoordelingen.

Beoordeel NLE Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NLE Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NLE Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Danny verschueren op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verschillende keren gebeld kan niet inloggen op mijn nle er zou geen storing zijn gaven ze aan. Geprobeert nu wachtwoord krijg elke keer 503 te zien op de link die ik aan klik. App slimme meterportal kan ik ook niet inloggen echt waardeloos! Bij de vraag of ze een NLE app hebben zoals andere leveranciers zei de ene wel en de anderen niet, ze weten het niet, toch niet meer van deze tijd om gedn eigen app te hebben en maar aan blijven geven dat hun ict ers in oekraine zitten allemaal heel vaag
  • Beoordeeld door M.Wielenga op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer te bellen krijg geen contact ik kan al 2wk.niet inloggen om iets te veranders
  • Beoordeeld door Hans maas op 19-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Drama
Al 40x gebeld. Niemand heeft er verstand van een moeilijke vraag.
Je kan niet mailen, de chatbuddy heeft geen verstand. Alleen maar ongeschoold volk waar je mee te maken krijgt, die alleen standaard antwoorden kunnen geven.Zo vlug mogelijk overstappen
  • Beoordeeld door RRoo op 6-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag is het een jaar geleden dat ik een e-mail heb gezonden. Tot op heden geen enkele reactie! Vijf dagen halen ze niet, maar de 365 dagen ook niet. Wat wel zeker is; mijn contract ga ik NIET verlengen.
  • Beoordeeld door J.M.A. de Wilt op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ga 1 april 2022 verhuizen en wil mijn contract opzeggen. Dat lukt steeds niet. Ik ga op een camping wonen en heb geen NLE contract meer nodig.
  • Beoordeeld door P.vloeimans op 15-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

NLE is totaal van de aardbodem verdwenen als je contact met hun wil hebben. Telefonisch is onmogelijk. Nadat je ongeveer een half uur in de wacht hebt gestaan dan word je verbroken. Chatten is een lachertje want men heeft nooit een medewerker beschikbaar. Op E-mails, waarover men zegt dat zij binnen 5 dagen worden beantwoord, wordt nimmer gereageerd. Die beleefdheid heeft men ook niet. Ik heb er begrip voor dat het in deze tijd druk is maar ik vind het werkelijk onbestaanbaar dat men op geen enkele manier te bereiken is en dat op schriftelijke berichten totaal niet wordt gereageerd
  • Beoordeeld door U.knaup op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos ! Heel wat fouten bij de eindafrekening!
Pas op een aangetekende brief werd gereageerd.
Nieuwe eindafrekening: binnen 14 dagen zou het nog open staande bedrag over gemaakt worden . Niet gebeurd !!!!
IK KAN ALLEE WARSCHUWEN VOOR DIT BEDRIJF !!
  • Beoordeeld door F. Blanken op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos! Totaal niet bereikbaar zowel met chat als telefoon als e-mail! Zeer klant onvriendelijk!
  • Beoordeeld door Zeo Smeijsters op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je kan nergens een email adres vinden. En alle mails die zij wel sturen komen van een niet werkend (noreply) adres af.
  • Beoordeeld door RGJ Coenen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik had een simpele vraag nav jullie mail. Maar om een antwoord te krijgen is moeilijk. Jullie bereiken is in 1 woord pet. Ik heb een beperking en dit alles kost mij zeer veel energie! Bellen geeft een wachttijd van 30 min, Voor mij niet te doen. Het chatten geeft ook geen oplossing! Ik wordt er moe van!!
  • Beoordeeld door Frank.van.Tongeren op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 8

Goede energie maatschappij top.
  • Beoordeeld door Hr/Mevr. Van der Sande op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 8

Wij willen graag laten weten dat wij NLE Energie zeer waarderen !
De manier waarop wij op de hoogte worden gehouden vinden wij echt geweldig !
Onze dank daarvoor !
Bel NLE Energie
088-7307307
(Lokaal tarief)