We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je een zakelijke klant van Budget Energie? Bel dan met 020 - 205 55 50. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met Budget Energie? Laat ons je ervaringen met Budget Energie weten!
Beoordeel Budget Energie.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Energie.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een Facebook account en maak je gebruik van Facebook Messenger op je telefoon, tablet of pc? Neem dan contact op met Budget Energie via Facebook Messenger. De openingtijden zijn:
Normaal gesproken ontvang je binnen een paar uur een antwoord.
Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger.Heb je geen haast met je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier van Budget Energie. Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.
Ga naar het contactformulier op de website van Budget EnergieWat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Budget Energie.
Rapportcijfer is gebaseerd op 140 beoordelingen.
Telefonisch onbereikbaar!!
Via chat kom ik niet verder.
Terwijl ik het gevoel heb bestolen te worden .
Als antwoord op contactformulier kreeg ik te horen dat @mailadres afgesloten was en dat dus mijn bericht niet in behandeling zou komen. Totaal gefrustreerd maar gebeld. Een uur er aan gehangen en toen ik dacht iemand aan de lijn te krijgen werd de lijn verbroken. Dagenlang geprobeerd te chatten maar kreeg steeds te horen dat er niemand beschikbaar was. Uiteindelijk vandaag toch nog gelukt. Ondanks mijn frustratie en woede blijf ik toch beleefd. De dame waarmee ik kon chatten kan er tenslotte ook niets aandoen. Eerlijkheidshalve moet ik opmerken dat het goed te chatten was met de dame en we tot resultaat zijn gekomen. Ik heb haar dan ook vriendelijk bedankt en kwam tot rust. Ik hoop echter dat ik niet weer in persoonlijk contact hoef te treden en dat ik alles kan afhandelen via mijnbudget.
Waardering was altijd 9 als trouwe klant. Nu maar 3. Reacties die ik lees kloppen helemaal. @mails die ik krijg no-reply, per telefoon onbereikbaar, chatbot waardeloos, bij chatten etc. kun je geen heldere afspraken maken. Geen bewijzen, reacties over afspraken. .Algemene vragen OK maar die haal ik wel op bij MijnBudget. . Met moeite op internet contact formulier en adres gevonden. Wacht reactie af. Indien u zonnepanelen heeft, mogen ze niet maandelijks salderen. Uitsluitend per jaar. Wettelijk geregeld. Heb slimme meter maar zij kunnen deze niet aflezen. Ik behoud het initiatief maar ja ik moet wel meterstanden zelf doorgeven. Geen punt. Bij andere leveranciers zal het zeker niet veel beter zijn. We zullen het er mee moeten doen.
Budgetenergie is slecht bereikbaar. Ze hebben geen mailadres, terwijl ze die in diverse correspondentie hebben staan. Ik wil een klacht indienen vanwege het salderen per maand in plaats van per jaar, maar dat is erg lastig. Ook het postadres vermeldt BudgetEnergie niet op de site.
Ik was eerder altijd zeer tevreden over BudgetEnergie, maar ze geven nu niet thuis.
Ben trouwe klant van Budget Energie, Contract loopt binnenkort af. Krijg nieuwe tarieven voor variable contract. Niet eens met afhandeling. Uiteraard NO-Reply berichten. Zijn totaal niet bereikbaar. Geen @-mail adres, vast adres. Telefonies onbereikbaar, Chatbot waardeloos. Afspraken moeten zwart op wit gemaakt worden.
Oplichters, hanteren hoge tarieven in hun berekeningen! Klanten van Budget Energie, controleer je maandelijkse energierapport.
Medewerker weet niets over actuele discussie over tijdige aankondiging nieuwe energieprijzen (zoals Essent, Vattenfall, Tweede Kamer en ACM bij betrokken), verwezen naar Chat met medewerker maar ja, dat is steeds niet beschikbaar). Hopeloos, ook geen mailmogelijkheid.
Hopeloos.
Slechte communicatie medewerker, begrijpt helemaal niets van wat ik vraag.
Kan niet, wil niet, doe niet.
U bent volstrekt onbereikbaar. Ook zijn er nergens contactmogelijkheden te vinden zoals een email-adres of een fysiek adres om een brief te sturen.
waardeloos.
heb een onbeperkt mobiel contract, data is op, krijg niemand te pakken.
zeer veel spijt dat ik ben overgestapt om een paar tientjes te besparen.
Drie jaar geleden hingen ze aan mijn broekpijp om cliënt te worden met een leuke waardeceque, nu laten ze een hoop mensen in het onzekere en zijn ze bijna of geheel niet bereikbaar. Zinkend schip dat zijn passagiers in het ongewisse laat verzuipen. Netter kan ik het niet verwoorden. Laat je verantwoordelijkheid zien en beantwoord je zogenaamde trouwe cliënten zoals het hoort. Zakken gevuld en wegwezen ondernemer.
aantal keer geprobeerd te bellen. Lange lange wachttijden
Past maandelijkse saldering toe voor alle klanten met een flex contract. Geeft geen mogelijkheid op een product met jaarlijkse saldering. Communicatie is onduidelijk en niet transparant. Boeven die over de rug van consumenten de wet naar zich toeschrijven!
Oeverloos lang wachten op verbinding. Meerdere keren geprobeerd. Vandaag 8-9 -2022 1e keer binnen 8 minuten contact.
Vraag over de opgegeven bedragen bij het maandoverzicht. Berekende bedragen wijken af van de brief variabele tarieven voor de maand augustus.
Verschil 47,40 euro ten nadele van klant. Door uw medewerker aangegeven dat die maandelijkse brief slechts indicatie zijn.
Verzoek de maandgegevens van de mail d.d. 14 juli 2022 te vergelijkend met het maandelijkse energierapport augustus 2022. Over een indicatie wordt nergens gesproken.
Na een kwartier wachten kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn .
zij begreep mijn vraag en heeft mij naar wens geholpen.
Onbereikbaar. ook via de stemrobot!!! Geen goede reactie op mijn vraag.
Uiteraard weer bellen met een onacceptabel lange wachttijd
Na een half uur eindelik iemand aan de lijn gegevens doorgenomen, vraag gesteld, vragen terug gekregen midden in het gesprek word het gesprek beëindigd, niet even het fatsoen om terug te bellen terwijl mijn gegevens bekend waren.
Via de chat geprobeerd, ik lees de chat even terug zodat ik weet wat het probleem is, half uur later nog steeds geen reactie. Mailen is niet meer mogelijk. Zeer slechte klantenservice.
Vraag over gastarief, niet inzichtelijk op website, contact, Chat bizar voor woorden, nutteloos, bellen half uur wachttijd als klant ...
Budget-Energie is gewoon niet te bereiken. Die Chatbot werkt gewoon niet en vanuit het buitenland is het gewoon niet te doen om te gaan bellen, ben je zo door je belminuten heen. Waarom niet gewoon een emailadres?
Het is op dit ogenblik niet te doen om in redelijke tijd contact te krijgen met budget energie. Wel als je 90 ct per min wil betalen. Over service gesproken. Schandalig.
Klantenservice niet te bereiken, geen doorkomen aan. Dus ik kan mijn termijnverhoging geeneens aanvechten.Lekker zo. Ik ga naar een andere energieleverancier kijken op deze manier. Valt gewoon niet te communiceren met jullie.
Waardeloos bedrijf totaal niet bereikbaar m geem manier. Je hoort.alleen een wachttijd van 30 minuten en een stom muziekje na meer dan een uur nog steeds geen contact ik wil gvd mijn geld terug. Ga nu een deurwaarder in schakelen
Regering haal dit slecht.bedrijf uit deckamerbvan koophandel
Zit al vanaf 30 mei jl. Te wachten om mijn aansluitkosten van 27.50 terug te krijgen . Heb deze wel betaald maar ben geen klant bij budget energie dus er is ook niets aangesloten. Dus de vraag blijf wanneer krijg ik het geld terug
Jullie zijn niet bereiken
Alleen een stom bandje wat steeds het zelfde zegt
Telefonisch nooit bereikbaar, geen e-mail adres, chatrobot snapt niets, na maanden een medewerker op de chat, onbeschoft breekt gesprek af, slecht geïnformeerd, om over dat eeuwige vousvoyeren maar te zwijgen, waarom men vraagt hoe je aangesproken wil worden heeft geen enkele waarde. .
Misschien eens een cursus communicatie volgen.
Het telefonisch contact met jullie is gewoon het allerbelabberdst ik ben er helemaal klaar mee na twee keer een mail gestuurd te hebben nog nooit iets terug gehoord!!
Het is schandalig dat er op een brief, een e-mail ,en telefoon niet wordt gereageerd. Wij hebben vanaf eind april tot nu toe alle dagen storing en moeten ons internet en tv dagelijks opnieuw resetten. Het telefoon nr van u heeft allen maar mensen die vragen wat er aan de hand is maar er is nog steeds geen oplossing. U durft wel een rekening te sturen en te dreigen met een verhoging als we niet voor 1 juli betalen.,maar eens iemand laten bellen wat er aan de hand is gebeurt niet. Ik hoop dat u dit verhaal ook publiceert en laat weten hoe u met de klanten omgaat.
Ik was eerder klant bij Budget Energie. Toen was alles nog koek en ei. Maar nu zijn ze niet meer te bereiken. De, door hen zo geprezen, App werkt niet. Het enige dat wel werkt is de reclame voor combideals zoals bellen en alles in één.
Het enige dat je ziet is, "oeps er is iets misgegaan". In één woord, WAARDELOOS. gelukkig kan ik direct weer opzeggen.
Heb een paar keer gebeld met budget energie. Duurt erg lang voordat je iemand aan de lijn krijg. Ze zijn slecht berijkbaar. Wel goed geholpen toen ik iemand aan de lijn kreeg uiteindelijk.
40 min in de wacht gestaan en nog geen antwoord
Na doorgeven verhuizing op 20 maart tot op heden nog steeds geen internet en TV, diverse keren gebeld hierover een nu al dagen geen contact met te krijgen met de klantenservice! Schandalig om iemand zo lang te laten wachten
Er wordt totaal niet gereageerd op verzoek om contact.
Sinds 29 maart, na systeem update geen TV, radio en vaste telefoonlijn meer.
Nog steeds niet opgelost.
Mijn advies, zoek een andere provider
Sinds een systeem update op 29 maart 2022 heb ik geen TV radio en vaste telefoon meer.
15 keer gebeld, een brief geschreven. Een nieuw modem geïnstalleerd een monteur over de vloer etc etc.
Maar na 2 maanden nog steeds niet opgelost. Heb abonnement opgezegd en budget alles in 1 in gebreke gesteld.
Slechte bereikbaarheid en beloftes die ze niet nakomen. Kortom, zoek een andere provider.
Na heel lang wachten geholpen, de medewerkster deed haar best, daar lag het niet aan, moest wel een en ander navragen en na een hele tijd wachten werd ik eruit gegooid, opnieuw gebeld, maar hoewel op de website staat dat je tot 15.00 uur kunt bellen, zijn ze niet meer bereikbaar.
BE wil alleen eigen belang behartigen maakt contracten die niet gevraagd zijn.
Ik wil jullie gewoon mailen. Dat kan dus niet! Daardoor ontstaan wellicht miscommunicatie.
We kregen een nieuwe meter, zowel voor gas als elektrisch i.v.m. uitbreiding zonnepanelen en ik weet niet of ik de standen nu goed aflees.
Bovendien kregen we van Enexis de oude meterstanden door bij vervanging van d e meters. Die had ik zo door willen sturen. Maar dat ging dus ook niet.
Nu kreeg ik weer en mail om de meterstanden door te geven. Ik deed het dan maar, maar kan best zijn dat het niet goed ging. Jammer dan, geen opzet.
\
Klantenservice de man aan de telefoon was voor mij onverstaanbaar begreep totaal niets van de door mij gestelde vraag .Dus zit ik nu nog met een probleem.
Beoordeel Budget Energie Klantenservice