Bellen met Efteling

Waarom bellen met Vakantiepark Efteling Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Efteling accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Efteling reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Efteling Vakanties.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag 09:00 - 21:00

  • Telefoonnummer Efteling: 0416537777

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Efteling? Laat ons je ervaringen met Efteling weten!
Beoordeel Efteling.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Efteling?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Efteling? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Efteling via e-mail.

Je kan ook een mail sturen naar Efteling. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: informatie@efteling.com. Een medewerker van Efteling zal zo snel mogelijk  reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Efteling

Neem schriftelijk contact op met Efteling.

Je kan ook in de pen klimmen! Je kan schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Efteling. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • Efteling B.V
  • Postbus 18
  • 5170 AA Kaatsheuvel

Neem contact op met Efteling via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van Efteling via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06-24878787.

Openingstijden WhatsApp klantenservice Efteling.

  • Maandag t/m zondag: van 09:o0 tot 21:00 uur.

Je ontvangt binnen 30 minuten een reactie van Efteling.

Klik hier voor contact met Efteling via WhatsApp.

Neem contact op met Efteling via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Efteling? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn alle dagen van de week geopen van 09:00 - 21:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Efteling via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Efteling via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Efteling

Hier een overzicht van de meest gestelde vragen aan Efteling:

  • Hoe kan ik mijn bezoekdag reserveren?
  • Ik heb niet de mogelijkheid online een ticket te kopen, kan dat ook ter plaatse aan de kassa?
  • Kan ik mijn online gekochte entreebewijs retourneren?
  • Zijn er tips om lange wachtrijen te vermijden?
  • Mag ik zelf eten en drinken meenemen naar de Efteling?
  • Waar kan ik glutenvrij eten in het park?
  • Zijn huisdieren toegestaan in de Efteling?
  • Moet ik tickets voor het park reserveren als ik een overnachting in één van de Efteling accommodaties heb geboekt?
  • Wat zijn de vaste aankomstdagen en verblijfsduren van de vakantiewoningen en hotelkamers?
  • Is er een zwembad in Efteling Bosrijk aanwezig?
  • Is de Efteling aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR)?
  • Waarom moet ik een SGR-bijdrage betalen?
  • Kan ik op de dag van aankomst ook al eerder het attractiepark betreden?
  • Is het toegestaan om te barbecueën of gourmetten in Bosrijk?
  • Zijn huisdieren toegestaan in Efteling Bosrijk?
  • Is het parkeren bij Efteling Bosrijk gratis?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden in Efteling Bosrijk?
  • Wat is standaard inbegrepen in de woningen van Efteling Bosrijk?
  • Is er een zwembad in Efteling Loonsche Land aanwezig?
  • Is de Efteling aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR)?
  • Waarom moet ik een SGR-bijdrage betalen?
  • Kan ik op de dag van aankomst ook al eerder het attractiepark betreden?
  • Is het toegestaan om te barbecueën of gourmetten in Loonsche Land?
  • Zijn huisdieren toegestaan in Efteling Loonsche Land?
  • Is het parkeren bij Efteling Loonsche Land gratis?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden in Efteling Loonsche Land?
  • Is er een zwembad in het Efteling Hotel aanwezig?
  • Is de Efteling aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR)?
  • Waarom moet ik een SGR-bijdrage betalen?
  • Kan ik op de dag van aankomst ook al eerder het attractiepark betreden?
  • Heeft het Efteling Hotel een speciale ingang voor het attractiepark?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden in het Efteling Hotel?
  • Is het parkeren bij het Efteling Hotel gratis?
  • Ik heb een Efteling Abonnement. Hoe en wanneer kan ik het park bezoeken?
  • Waar kan ik mijn compensatietegoed besteden?
  • Kan ik mijn online aangekochte abonnement retourneren?
  • Mijn abonnement verloopt binnenkort, kan ik mijn abonnement verlengen?
  • Mag ik mijn abonnement bevriezen nu de voordelen bij andere parken niet meer gelden?
  • Op dit moment heb ik geen geldig abonnement. Kan ik toch een bezoek reserveren?
  • Ik ben mijn abonnement kwijt, wat moet ik doen en kan ik reserveren?
  • Ik wil nu een abonnement kopen, vanaf wanneer kan ik reserveren?
  • Kan ik voor meerdere abonnementhouders een reservering maken?
  • De website geeft aan dat de combinatie abonnementsnummer/geboortedatum niet correct is. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Efteling Ga naar de veelgestelde vragen van Efteling

Dien een klacht in bij Efteling.

Efteling wil graag weten hoe jouw ervaring is. Ook als er iets niet goed is gegaan. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en klik op de rode button Verzenden. Een medewerker zal zo snel mogelijk reageren.

Klacht indienen bij Efteling. Klacht indienen bij Efteling.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Efteling.

Wil je niets missen van de laatste ontwikkelingen en alle aanbiedingen van Efteling? Meld je aan voor de nieuwsbrief. Vul je gegevens in en druk op de rode knop Verzenden.

Meld je aan voor de Efteling nieuwsbrief. Meld je aan voor de Efteling nieuwsbrief.
Rapportcijfer Efteling Klantenservice: 3.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Vakantiepark Efteling Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vakantiepark Efteling Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Edith op 17-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht om contact te krijgen. Zit kwartier aan telefoon netjes te wachten. Wordt de telefoon verbroken. What s app daar krijg je binnen half uur bericht terug. Ook niet. Gemaild binnen 14 dagen krijg u bericht terug. Zou toch binnen paar dagen moeten. Nog steeds geen contact kunnen krijgen . Balen.
  • Beoordeeld door F.Feijen op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het zal wel aan mij liggen maar ik bel namens ons bedrijf voor een groepsbezoek van ongeveer 250 mensen. Ik wil weten wat de entreeprijs is en eventueel een aantal consumptiebonnen per werknemer. Gebeld en geen stap verder. Gewoonweg wordt er geweigerd om daarover info te geven. Nee, nee, u moet naar de website. Die gezocht en dan komt de mogelijkheid voor informatie en die staat dan bij reserveren Ik wil nog niets reserveren,. Ik wil eerst weten wat er mogelijk is, Dan de chat.. Je schiet er geen meter mee op.
Nee, Efteling, dit strookt zo niet met het beeld dat ik altijd van u had.
  • Beoordeeld door Holslag op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

u heb geen service. Ik ben een week bezig om contact met u op te nemen. Via de telefoon laat u mij allerlei keuzes maken en vervolgens legt u de haak erop. De chat werkt totaal niet want daar is een heen en weer """" gesprek""". De korte vraag wordt niet begrepen. En steeds wordt het zelfde door u gevraag. Daarna zou ik iemand ander oo de chat krijgen omdat deze dame "" te light'' was. De informatie was dat er niemand anders beschikbaar was. Ik ben woedend.
  • Beoordeeld door Rick op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 10

Top en klantgericht
  • Beoordeeld door Lenie van Boxsel op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 6

Heb aantal malen geprobeerd tel contact te krijgen. Na lang bandje aangehoord te hebben; niet gelukt
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)