Landal Greenparks Klantenservice

Rapportcijfer Landal Greenparks klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (15)

Bellen met Landal Greenparks

Waarom bellen met Landal Greenparks Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Landal accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Landal reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een Landal Bungalowpark.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 10:00 - 15:00
  • Zondag 10:00 - 15:00

  • Telefoonnummer Landal Greenparks: 0900 - 8842

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Landal Greenparks? Laat ons je ervaringen met Landal Greenparks weten!
Beoordeel Landal Greenparks.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Landal Greenparks?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Landal Greenparks? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Landal Greenparks via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Landal Greenparks klantenservice via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Landal Greenparks bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 15:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Landal Greenparks.

Lees op de website van Landal GreenParks wat de meest populaire vragen zijn:

  •     Welk soort kampeerplaatsen bieden de campings aan?
  •     Naar welke campings kan ik een huisdier meenemen?
  •     Over welke faciliteiten beschikken de campings?
  •     Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?
  •     Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?
  •     Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?
  •     Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?
  •     Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?
  •     De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
  •     Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?
  •     Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?
  •     Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?
  •     Waar zie ik de status van mijn betaling?
  •     Ik heb geen verificatiemail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?
  •     Er is storing bij Mijn Landal. Wat nu?
  •     Wat is de Reis Cadeau kaart?
  •     Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?
  •     Kan ik na het maken van een boeking betalen met een Landal giftcard?
  •     Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?
  •     Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
  •     Ik wil een lang verblijf reserveren op een van jullie parken, hoe gaat dit in zijn werk?
  •     Ik ben op zoek naar een sponsor. Kan Landal GreenParks hierbij helpen?
  •     Kan ik een adreswijziging doorgeven?
  •     Kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Ga naar de veelgestelde vragen van Landal Greenparks Ga naar de veelgestelde vragen van Landal Greenparks

Neem contact op met Landal Greenparks via Facebook.

Wil lekker weg in eigen land en wil je en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Landal Greenparks Facebook pagina, @Landalnl · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.

Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Facebook.

Adressen en telefoonnummers parken

Ben je op zoek naar het adres of telefoonnummer van een specifiek Landal Bungalowpark? Klik in het overzicht van Landal parken op het park van jou keuze en klik op de knop "Contactgegevens"

Zoek een adres of telefoonnummer

Bollo de beer gaat picknicken - Kinderfilmpje | Landal GreenParks

Rapportcijfer Landal Greenparks Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.

Beoordeel Landal Greenparks Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Landal Greenparks Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door De vaal op 23-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Als je geld terug moet krijgen duurt dit langer als drie weken. Maar als je bespreekt. Moet je gelijk een aanbetaling doen. Ga al meer als tien jaar naar één van de parken. Maar vanaf nu nooit meer. Graag sneller overmaken
  • Beoordeeld door Cornelis op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb ruim een uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken. Heel vervelend, maar geen contact met Landal te krijgen vandaag. :(
  • Beoordeeld door M van Es op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

slecht te bereiken geen mailadres waar je iets kan vragen
en alleen telefoonnummer wat prijzig is, als je b.v ook nog is in de wacht wordt gezet
  • Beoordeeld door Alex de Jong op 16-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

In 2020 een boeking gedaan. Deze is i.v.m. corona "tijdelijk"geparkeerd in overeenstemming met een collega van u aan de telefoon naar een datum in maart 2021. Inmiddels, ondanks de Corona situatie hebben wij besloten om een boeking in Juni te willen maken. Op geen enkele manier krijg ik via het door Landal bedoelde telefoon nummer , geen enkele werknemer aan de telefoon. En serieus ik ben al 4 weken bezig op meerdere momenten van de dag. Ook op een service e-mail van u, waar ik dan wel op kon reageren, krijg ik geen antwoord.
Graag zou ik benaderd willen worden om de omboeking alsnog voor elkaar te krijgen. Gr..A de Jong
  • Beoordeeld door nick op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

wat een droevige klantenservice , zit er alllen maar iemand daar op kantoor ????? tijden wachten aan de lijn en dan doen ze ook niet wat je vraagt wat een ellende
  • Beoordeeld door JE Keijzer op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Waarom kan ik niet per mail een vraag stellen?
Telefonisch sta je minimaal 10 min is wacht, als je vraag niet voorkomt in veelgestelde vragen/ bij de onderwerpen??!?
  • Beoordeeld door Verbeeck op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hallo
Ik probeer jullie al een hele week te bereiken maar geen gehoor. Ik heb een omboeking gedaan en ik die niet kan betalen daar ik al 4 weken wacht op de voucher en die ik nb zou ontvangen binnen de 2 weken volgens jullie!
Graag vlug antwoord aub ,ik moet voor 16/02 betalen
  • Beoordeeld door Zwaneveld op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Constant gebeld krijg melding we hebben het druk inverband met coron wordt meteen erna verbinding word verbroken heb wel 12 keer gebeld vind het een schande hoe er met klanten om gegaan word kost mij extra geld naar 0900 te bellen en dan horen niet berijkbaar
  • Beoordeeld door Danny Gelderland op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Word niet opgenomen
  • Beoordeeld door Woude op 19-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonische slecht bereikbaar.
En per mail onpersoonlijk, zakelijk, niet begripvol en niet mee willen denken.
Spijtig. Landal zullen wij niet meer bezoeken en aanraden.
  • Beoordeeld door Bosman op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heel vaak gebeld en geen contact mee te krijgen.
  • Beoordeeld door JJacobs op 21-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een 1 ,omdat ik een paar keer gebeld heb en meer dan 20min in de wacht heb gestaan, wanneer ik mijn geld terug krijgt na mijn annulering.
  • Beoordeeld door henniezwijnenburg op 8-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Goedemiddag,
Vorige week vrijdagavond, na heel lang in de wacht te hebben gestaan, eindelijk contact over een reservering waarna Landal Veluwemeer mij een nieuwe reservering zou sturen met het nieuwe verschuldigde bedrag (veel minder i.v.m. inwisselen van een voucher) nog niets gehoord. Nu weer geprobeerd contact op te nemen (2 keer 20 min. in de wacht gestaan), zonder resultaat. Wanneer bent u wel te bereiken!!!????
  • Beoordeeld door Rennie Stelling op 27-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al 5 weken bezig om met Landal afspraken te maken mbt onze boeking. Ze zouden ons al 3 keer terug bellen. Zelf maar weer gebeld. Tot op heden nog nooit terug gebeld door landal. Helaas kon ik geen 0 geven.
  • Beoordeeld door ton kurvers op 5-07-2020
  • Rapportcijfer: 6

ik werd na 20 minuten wachten geholpen,telefonisch en werd ik in de wacht gezet ,en plots geen verbinding meer ,,erg slecht ,sorry
Bel Landal Greenparks
0900 - 8842
(Gebruikelijke belkosten)