Bellen met Center Parcs

Waarom bellen met Center Parcs Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Center Parcs accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Center Parcs reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Center Parcs Vakanties.

Heb jij onlangs contact gehad met Center Parcs? Laat ons je ervaringen met Center Parcs weten!
Beoordeel Center Parcs

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Center Parcs: 0900 277 0277

  • Belkosten: €0,30 p/m

Wil je op een andere manier contact opnemen met Center Parcs?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Center Parcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Center Parcs via e-mail.

Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com

Klik hier om een e-mail te sturen naar Center Parcs

Dien een klacht in bij Center Parcs.

Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in.

Klacht indienen bij Center Parcs. Klacht indienen bij Center Parcs.
Rapportcijfer Center Parcs Klantenservice: 1.6
1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 92 beoordelingen.

Beoordeel Center Parcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Center Parcs Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Bianca van Berkel op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gezien de andere cijfers, ben ik dus niet de enige. Ze zijn inderdaad NIET TE BEREIKEN!!
Meerdere telefoonnummers geprobeerd, maar bij de ene staat de hele dag al een automatisch bericht op dat ze "wegens uitzonderlijke drukte niet bereikbaar zijn en mijn telefoontje niet kunnen aannemen". Bij het 0900 nummer word ik na een kwartier wachten gewoon uit het systeem gegooid!
Wat ontzettend SLECHT! En ik heb een vraag over een bestaande boeking, hoe moeilijk kan het zijn
  • Beoordeeld door E.IJZERMAN op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Als je wat mail kryg je geen reactie nu net voor 5 de keer
Als je via een reisbureau boekt ben je geen vrienden van centerparcs al kom je ook 2 keer per jaar
  • Beoordeeld door Caroline op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is gewoon niet te bereiken. Ondanks het advies om tussen een bepaalde tijd te bellen, blijft het bandje er maar op staan! Waardeloos!
  • Beoordeeld door Lin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ons verblijf vanaf 27/11/2020 kon niet doorgaan wegens de corona-maatregelen. Alle begrip hiervoor, maar enige communicatie zou toch mooi zijn. Wij kregen enkel en sms dat dit verblijft werd geannuleerd. Verder geen info. Verspreid over verschillende weken (dus niet dat ik ongeduldig ben), stuurde ik 3 mails en vulde ik het contactformulier in. NIETS!! GEEN REACTIE!
  • Beoordeeld door SAskua Eijffinger op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

11x gebeld nergens bereikbaar ongelooflijk reden om nooit meer hier te boeken
  • Beoordeeld door Ilse op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk!
Een vraag over een reeds gemaakte boeking. Je wordt niet te woord gestaan en je bent €4,50 aan belkosten kwijt.
Slechte service!
  • Beoordeeld door FONTEYNE KELLY op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

door het niet open zijn van parken door covid-19 zou ik graag mijn geld teruggestort krijgen zo snel mogelijk op mijn rekening. Wij willen GEEN voucher terug voor volgend jaar, wel ons direct betaalde geld met de som van 1105 € op onze rekening.
Onze gegevens zijn: Boekingsnummer 4462209 , Park De Haan. Verblijf vanaf 24/12/2020 tot en met 28/12/2020. Duur 4 nachten en 1 cottages

Ontevreden klant
  • Beoordeeld door Rene Stekelenburg op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

36 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling hoe lang het nog gaat duren a 90 cpm.
  • Beoordeeld door A van dijk op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Altijd goed geholpen in het verleden ,maar nu is het totaal ontwricht.
Je kan bellen wat je wil . Meerdere tel nummers geprobeerd . Lang in de wacht gestaan maar geen antwoord.
Snap dat het een vervelende tijd is . Maar ook de onzekerheid van de klant mag niet vergeten worden.
Jammer directie van Centerparcs maar dit verdient geen schoonheid.
  • Beoordeeld door Christel op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
  • Beoordeeld door Miriam op 18-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben al vanaf augustus bezig met de klantenservice. Er wordt van alles beloofd, maar er wordt niks uitgevoerd.
Vanaf september krijg ik de klantenservice helemaal niet meer aan de lijn. Meerdere keren langer dan een uur geprobeerd!
Toen maar mail gestuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd!
Dat noemt zich klantenSERVICE, het is dat ik geen 0 kan geven: die verdienen ze dubbel en dwars!!!
  • Beoordeeld door Elhageman op 5-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door Martin op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst een uur in de wacht. Standaard antwoorden door klantenservice. Alleen via mail worden klachten behandeld.
'Klantenservice ' is dus overbodig.
  • Beoordeeld door Thea Beek op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk in het beantwoorden van de telefoon, lang in de wacht, en dan worden verbroken, wat een slechte service!!
  • Beoordeeld door Jan Bruins op 23-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Diverse keren gebeld met diverse nummers. Bandje met muziek .een keer opgenomen en naar een niet bestaande website verwezen
Op vier mails een automatisch antwoord dat er kontakt wordt opgenomen. Moet, na twee maanden nog gebeuren.
  • Beoordeeld door R.Benneker op 19-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, geen antwoord op mijn vraag gestuurd via de mail 12 dagen geleden
  • Beoordeeld door patrick moens op 16-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik geraak telefonisch niet binnen en ook per email wordt ik niet geholpen
  • Beoordeeld door Hub theunissen op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Zeer slecht
  • Beoordeeld door Janneke van Gelder op 9-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

We proberen al dagen de klantenservice te bereiken.
W hebben inmiddels 3 nummers geprobeerd en 8x minimaal een 30 min per keer een bandje met muziek gehoord. Ook via de receptie van een park worden we doorverbonden en wordt er na 30 min niet opgenomen. Dit zijn we niet gewend als wij telefonisch vragen hebben. Er is een fout gemaakt in onze boeking en hier kunnen we na 2 dagen nog steeds niemand voor bereiken. Dit geeft stress en frustratie, we willen dit opgelost hebben.
Mogelijk helpt dit bericht om contact te krijgen met iemand.
Groet, Janneke van Gelder.
  • Beoordeeld door H.yussuf op 1-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je klachten worden niet verwerkt ondanks het invullen van een klachten formulier ( meerder malen)).
  • Beoordeeld door C.Schouwenaars op 1-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

wij hebben een smerig huisje gehad in de Limburgse peel worden nu af gescheep met een tegoedbon van 75€ terwijl wij 14 dagen in dit vieze huisje moesten blijven
  • Beoordeeld door Frijns op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken .wat een flut organisatie.Nooit Meer CenterParcs
  • Beoordeeld door Liesbeth Vertegaal op 18-09-2020
  • Rapportcijfer: 9

Klantenservice kreeg ik binnen 20 minuten te pakken. Een hele vriendelijke meneer had ik aan de lijn. Ik kon zonder problemen deze morgen omboeken naar 30 april 2021. Werd goed meegedacht. Ik vind dit een top service.
  • Beoordeeld door Jacky op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is er om klanten te woord te staan. Deze klantenservice is NIET bereikbaar. Op verschillende dagen op verschillende tijden geprobeerd te bellen, maar je krijgt een bandje.
Erg frustrerend.
  • Beoordeeld door Silke op 12-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

super slecht.
Ga er nooit meer heen.
Werd zo slecht behandeld aan de telefoon door een jonge man hij sloeg z'n toon tegen mijn aan,daar was ik niet van gediend. Heb ik ook gezegd kreeg er een grote mond bij.
Dus wij boeken daar nooit meer bij.
  • Beoordeeld door Nick op 11-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Fucking slecht bereikbaar via telefoon... Zou niet eens meer naar centerparks toe gaan als ze zo met hun klanten omgaan echt bar slecht met deze dus een 1.. Nul kan helaas en - ook niet daar hebben ze geluk mee....
  • Beoordeeld door Brigitte op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Helaas kan ik geen 0 kiezen.......Zeeeeer slechte verbinding. Al meerdere keren langer dan 25 minuten moeten wachten!!! Geen verbinding. Dan probeer je als alternatief het dure nummer 90 cent per minuut voor direct contact en hier krijg je te horen dat dit nummer is afgesloten.
Zeer bedroevend !!!
  • Beoordeeld door nicole op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Op mails wordt niet gereageerd en al meerdere keren geprobeerd te bellen. Iedere keer zegt het bandje nog 2 wachtende voor u maar gemiddeld 1 uur moeten wachten.
  • Beoordeeld door Fam Kok op 2-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geboekt voor medio mei, konden toen niet heen, maar willen al maanden ons geld terug!!! Ze geven niet thuis, wat slecht zeg voor zo n grote organisatie!!!
  • Beoordeeld door van gulik op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

we zijn vanaf het moment dat we een boeking hebben gedaan en waarbij de telefoniste ineens op hing al 5 dagen met 2 mobiels proberen terug te bellen met een vraag over de balling maar na 5 dagen bellen met 2 mobiels gemiddeld 2 uur per x met 2 mobiels gebeld te hebben hebben we nog steeds niemand aan de lijn gekregen we vinden dit erg slecht .
Bel Center Parcs
0900 277 0277
(€0,30 p/m)