Bellen met Center Parcs

Waarom bellen met Center Parcs Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Center Parcs accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Center Parcs reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Center Parcs Vakanties.
Bel Center Parcs 0900 277 0277 (€0,30 p/m)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met Center Parcs? Laat ons je ervaringen met Center Parcs weten!
Beoordeel Center Parcs

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Center Parcs: 0900 277 0277

  • Belkosten: €0,30 p/m

Wil je op een andere manier contact opnemen met Center Parcs?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Center Parcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Center Parcs via e-mail.

Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com

Klik hier om een e-mail te sturen naar Center Parcs

Dien een klacht in bij Center Parcs.

Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in.

Klacht indienen bij Center Parcs. Klacht indienen bij Center Parcs.
Rapportcijfer Center Parcs Klantenservice: 1.6
1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 88 beoordelingen.

Beoordeel Center Parcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Center Parcs Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Elly op 6-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Centerparcs is op geen enkele manier vlot bereikbaar. Ik heb al een mooie telefoonrekening van zoveel in de wacht te moeten staan!
Een maand geleden een aangetekend schrijven naar Centerparcs, geen reactie! Al 2 keer online een klachtenformulier ingevuld, geen reactie! Nu via testaankoop eens informeren wat we kunnen doen.
Ik boek nooit meer bij Centerparcs!
  • Beoordeeld door Drika op 30-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Na een verblijf in Zandvoort zou ik 2 x 15 euro terugkrijgen. Nu probeer ik al enige tijd om die 30 euro in mindering te krijgen op mijn volgende boeking. Ik moest rond eind maart de debiteuren afdeling terugbellen maar ze nemen gewoon de telefoon niet op. Zit al 25 min in de wacht. Slechte zaak dit.
  • Beoordeeld door bbartels op 29-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

B.Bartels 29-3-2021
Als je geld tegoed heb van hun dan zijn ze niet thuis
zit er al 3 maanden op te wachten en bij bellen krijg
je ook geen contact vind het oplichterij je krijgt ook nooit
een mail terug kan beter bij ROOMPOT boeken
  • Beoordeeld door Ronald Geven op 29-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Reserveren is erg eenvoudig en er wordt dan ook gezegd dat annuleren ook eenvoudig kan.

Helaas is annuleren alles behalve eenvoudig zelfs met een annulerings verzekering van centerparcs zelf.
Na twee dagen telefonisch in de wacht te hebben gestaan en dus de nodige kosten verder nog niemand van centerparcs gesproken.
Ze zijn nu dus zeker vier gezinnen als klant kwijt en iedereen die het horen wil zal ik zeker laten weten waarom ze zeker niet moeten boeken bij centerparcs.

Centerparcs bedankt.

Groetjes Ronald
  • Beoordeeld door Kijk in de egte op 28-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte ervaring
  • Beoordeeld door Katinka Wesselius op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

zonder overleg is ons toekomstig verblijf omgeboekt naar een niet gelijkwaardig huisje, ik vind dit onacceptabel. 2x gebeld ( 20 min in de wacht ) en niet verder geholpen, maar van het kastje naar de muur gestuurd. 1e keer werd er gezegd dat het een zelfde huisje was, dit klopt niet. 2e keer niets aan gedaan doorverwezen naar de website om een klacht in te dienen, wat een slechte service. Dan ben je op de website en kun je alleen geen klacht indienen voor een toekomstig verblijf. wat nu?!
  • Beoordeeld door m.renne op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om contact te krijgen met Centerparcs.
Stom geweest om met een voucher met extra bijbetaling, (al helemaal belachelijk).... wederom te boeken met de aanname dat het eind April wel zou kunnen..... Ik wil het omboeken, maar het valt niet mee om contact te krijgen. Centerparcs maakt het bewust lastig om met klantenservice in contact te komen is mijn overtuiging. Contact wordt gewoon verbroken na 10min in de wacht...... mailadres customercontactcenter.nl@groupepvcp.com is afgesloten....???!!! Wat is dit voor onzin!
  • Beoordeeld door Leonie spijker op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 9

Prima geholpen met omboeken van verblijf ivm Corona .
  • Beoordeeld door bbartels op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

zie andere beoordelingen
  • Beoordeeld door Henk op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte behandeling
  • Beoordeeld door Fam de Groof op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel moeilijk contact!
We kregen een mail van Center parcs ivm onze boeking van vorig jaar, met de melding dat onze verblijf niet kan doorgaan. We konden op de mail niet op reageren omdat het een noreply-adres was. Center Parcs vraagt om énkel telefonisch contact op te nemen.. terwijl de kosten 0,30 euro/min. zijn! Persoonlijk vinden wij dit geen klantenservice.
  • Beoordeeld door ANLN op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al tien dagen aan het wachten op antwoord in het contactformulier. Nu al 1,5 uur aan de telefoon, die niet wordt opgenomen. Ik was mij er niet van bewust dat er zo'n waardeloze organisaties bestonden in deze wereld.
  • Beoordeeld door Corina Veeneman op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al 3 dagen te bellen op verschillende tel nr kom er niet door hang soms 10 minuten aan de lijn dan krijg je te horen dat ze je niet kunnen helpen het is te druk
  • Beoordeeld door Mulder op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 10 x bellen wordt gewoon NIET opgenomen
  • Beoordeeld door Judith Koopmans op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geachte,
Hoe moeilijk kan het zijn, ik snap dat het barre tijden zijn maar meerder malen meer dan 30 minuten in de wacht staan. Geen medewerker aan de telefoon. Geen antwoordt op mails.
Totale onduidelijkheid over het komende Paasweekend in België....! Met 4 gezinnen in 2 huisjes. Die overigens geboekt is met een voucher van vorig jaar Pasen.
Al jaren gast van CP. maar nu maken jullie er een potje van.
Ik hoop werkelijk niet dat er nu inderdaad zoals ik in een eerdere reactie lees een rechtszaak opgestart moet gaan worden om antwoord te krijgen.
  • Beoordeeld door Dimitri Gotemans op 7-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een dikke 0
Geachte,

ondanks dat u gigantische reclame maakt dat bij het boeken het geen enkel probleem is om je verblijf om te boeken is het een hel dit gedaan te krijgen. Eindeloos bellen waarbij we tot zelfs 1 uur toe wachten om uiteindelijk NIEMAND aan de lijn te krijgen aan een tarief van 0.30 eurocent/min! Dit is toch ronduit een schandalige manier van misleidende reclame.
Is het de bedoeling een rechtszaak op te starten om een simpele omboeking gedaan te krijgen?
  • Beoordeeld door Nelleke op 5-03-2021
  • Rapportcijfer: 7

Een 7 is best een goede beoordeling over een verschil van mening over een boeking proberen te maken......maar de manier waarop wij te woord gestaan zijn en de moeite die deze medewerkster voor ons heeft gedaan is dit zeker waard! Helaas vergeten naar haar naam te vragen! Meerdere keren heeft zij ons teruggebeld omdat ik de telefoonkosten teveel vond oplopen!! Ons verschil van mening gaat over een vouchertegoed van de ING en een voucher over ons bijbetaalde bedrag! De boeking ging niet door vanwege Corona......nu proberen een andere boeking te maken als volgt; bungalow wordt aan geboden voor een midweek in de periode juni van 409 euro voor 279 euro....LEUK!! Wij willen betalen met ING voucher en ons reeds betaalde voucher en dan gaat men bij de boeking uit van het originele bedrag 409 euro en niet van de aanbieding! Lijkt ons toch ‘appeltje eitje’ niet dus!!!!
Zouden op deze manier wederom moeten bijbetalen!! Dus je wordt gestraft omdat je een tegoed hebt van 2 vouchers! We zijn er nog niet klaar mee en bijten ons erin vast!!
  • Beoordeeld door Staelens Geert op 3-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Blijkbaar is info over eventuele boeking enkel betalend....je wordt voortdurend aan het lijntje gehouden.... Ik wens gewoon info over prijs want ik heb twee waardebonnen en is er in Terhills Resort nog een vakantiehuisje voor max 4 personen beschikbaar aan het meer voor de periode midweek 14 juni tot 18 juni 2021. Wie kan me helpen ???????
  • Beoordeeld door Gerritsen op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit belachelijk! ruim 2 uur in de wacht gestaan en niemand aan de lijn gekregen!!! wil mijn voucher inwisselen. lukt slecht zo. Vermoed dat we kunnen fluiten naar ons geld.... heb er geen woorden voor
  • Beoordeeld door Angela op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mail gestuurd, geen antwoord, 2x gebeld: 55 min in de wacht, 2e keer 30min in de wacht. Eindelijk iemand aan de telefoon, gooien ze op. Wat fijn dat ze dan terug bellen, niet dus. Het is geen eens een 1 waard. Wat ben ik boos.
  • Beoordeeld door Els Royakkers op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een 1 omdat de service heel slecht is.
ik heb meerdere malen klachten ingediend. Deze zouden jullie oppakken en oplossen omdat Center parcs mijn klacht gerechtvaardigd vind. De manager zou het oppakken en contact met mij opnemen. Helaas is dit niet gebeurd omdat de telefoondienst bij de eerste covid-19 golf tijdelijk uit de lucht werd gehaald. Daarna geen reactie meer!
Op 16 januari 2021 wederom een klacht ingediend, nu per mail. Geen reactie.
Op 21 januari 2021 wederom een klacht ingediend, weer per mail. Nog steeds geen reactie.
Wel is vorig jaar mijn volledige betaling geaccepteerd en niet teruggestort of een voucher gekregen. De betaling €426.50 is voor mij een groot bedrag; ik vraag nu al bijna 1 jaar lang mijn geld terug of een goede compensatie.
De boeking is via BungalowSpecials gegaan maar die schuiven alles naar Center Parcs door omdat Center Parcs de betaling heeft geaccepteerd en daarom eindverantwoordelijk zijn. Zie mijn klachten per mail voor verder uitleg of contact mij via mail of telefoon.
Groeten,
Els Royakkers
  • Beoordeeld door Patrick van der Kaap op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

vorig jaar 2020 een verblijf 2 huisje geboekt voor oktober echter kon deze niet doorgaan ivm corona en deze omgeboekt met bijbetaling voor voorjaarsvakantie 2021 nu de vooruitzichten niet goed zijn ivm corona, vandaag weer contact gehad met centerparcs om deze midweek te verplaatsen naar herfstvakantie 2021 echter zouden we dan weer bij moeten betalen. we praten dan over een bijbetaling van 800 euro meer vanaf de eerste boeking. Dit gaat helemaal nergens meer over we praten hier over dezelfde huisjes enz.. Dit is de grootste waanzin.
  • Beoordeeld door Weeda op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb avro tros gekeken RADAR
Deze zegt wel dat geld terug moet worden gestort
  • Beoordeeld door W Slagter op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice onbereikbaar.
Digitale voucher valt online niet te verzilveren.
  • Beoordeeld door W Slagter op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er wordt niet gecommuniceerd.
  • Beoordeeld door Jj op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om in contact te komen, waardeloos.
  • Beoordeeld door Bianca van Berkel op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gezien de andere cijfers, ben ik dus niet de enige. Ze zijn inderdaad NIET TE BEREIKEN!!
Meerdere telefoonnummers geprobeerd, maar bij de ene staat de hele dag al een automatisch bericht op dat ze "wegens uitzonderlijke drukte niet bereikbaar zijn en mijn telefoontje niet kunnen aannemen". Bij het 0900 nummer word ik na een kwartier wachten gewoon uit het systeem gegooid!
Wat ontzettend SLECHT! En ik heb een vraag over een bestaande boeking, hoe moeilijk kan het zijn
  • Beoordeeld door E.IJZERMAN op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Als je wat mail kryg je geen reactie nu net voor 5 de keer
Als je via een reisbureau boekt ben je geen vrienden van centerparcs al kom je ook 2 keer per jaar
  • Beoordeeld door Caroline op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is gewoon niet te bereiken. Ondanks het advies om tussen een bepaalde tijd te bellen, blijft het bandje er maar op staan! Waardeloos!
  • Beoordeeld door Lin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ons verblijf vanaf 27/11/2020 kon niet doorgaan wegens de corona-maatregelen. Alle begrip hiervoor, maar enige communicatie zou toch mooi zijn. Wij kregen enkel en sms dat dit verblijft werd geannuleerd. Verder geen info. Verspreid over verschillende weken (dus niet dat ik ongeduldig ben), stuurde ik 3 mails en vulde ik het contactformulier in. NIETS!! GEEN REACTIE!
Bel Center Parcs
0900 277 0277
(€0,30 p/m)