Bellen met Center Parcs

Waarom bellen met Center Parcs Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Center Parcs accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Center Parcs reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Center Parcs Vakanties.
Bel Center Parcs 0900 277 0277 (€0,30 p/m)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Center Parcs: 0900 277 0277

  • Belkosten: €0,30 p/m

Neem contact op met Center Parcs via e-mail.

Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com

Klik hier om een e-mail te sturen naar Center Parcs

Dien een klacht in bij Center Parcs.

Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in.

Klacht indienen bij Center Parcs. Klacht indienen bij Center Parcs.
Rapportcijfer Center Parcs Klantenservice: 1.5
1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 69 stem(men).

Beoordeel Center Parcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Center Parcs Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Angela op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mail gestuurd, geen antwoord, 2x gebeld: 55 min in de wacht, 2e keer 30min in de wacht. Eindelijk iemand aan de telefoon, gooien ze op. Wat fijn dat ze dan terug bellen, niet dus. Het is geen eens een 1 waard. Wat ben ik boos.
  • Beoordeeld door Els Royakkers op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een 1 omdat de service heel slecht is.
ik heb meerdere malen klachten ingediend. Deze zouden jullie oppakken en oplossen omdat Center parcs mijn klacht gerechtvaardigd vind. De manager zou het oppakken en contact met mij opnemen. Helaas is dit niet gebeurd omdat de telefoondienst bij de eerste covid-19 golf tijdelijk uit de lucht werd gehaald. Daarna geen reactie meer!
Op 16 januari 2021 wederom een klacht ingediend, nu per mail. Geen reactie.
Op 21 januari 2021 wederom een klacht ingediend, weer per mail. Nog steeds geen reactie.
Wel is vorig jaar mijn volledige betaling geaccepteerd en niet teruggestort of een voucher gekregen. De betaling €426.50 is voor mij een groot bedrag; ik vraag nu al bijna 1 jaar lang mijn geld terug of een goede compensatie.
De boeking is via BungalowSpecials gegaan maar die schuiven alles naar Center Parcs door omdat Center Parcs de betaling heeft geaccepteerd en daarom eindverantwoordelijk zijn. Zie mijn klachten per mail voor verder uitleg of contact mij via mail of telefoon.
Groeten,
Els Royakkers
  • Beoordeeld door Patrick van der Kaap op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

vorig jaar 2020 een verblijf 2 huisje geboekt voor oktober echter kon deze niet doorgaan ivm corona en deze omgeboekt met bijbetaling voor voorjaarsvakantie 2021 nu de vooruitzichten niet goed zijn ivm corona, vandaag weer contact gehad met centerparcs om deze midweek te verplaatsen naar herfstvakantie 2021 echter zouden we dan weer bij moeten betalen. we praten dan over een bijbetaling van 800 euro meer vanaf de eerste boeking. Dit gaat helemaal nergens meer over we praten hier over dezelfde huisjes enz.. Dit is de grootste waanzin.
  • Beoordeeld door Weeda op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb avro tros gekeken RADAR
Deze zegt wel dat geld terug moet worden gestort
  • Beoordeeld door W Slagter op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice onbereikbaar.
Digitale voucher valt online niet te verzilveren.
  • Beoordeeld door W Slagter op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Er wordt niet gecommuniceerd.
  • Beoordeeld door Jj op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om in contact te komen, waardeloos.
  • Beoordeeld door Bianca van Berkel op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gezien de andere cijfers, ben ik dus niet de enige. Ze zijn inderdaad NIET TE BEREIKEN!!
Meerdere telefoonnummers geprobeerd, maar bij de ene staat de hele dag al een automatisch bericht op dat ze "wegens uitzonderlijke drukte niet bereikbaar zijn en mijn telefoontje niet kunnen aannemen". Bij het 0900 nummer word ik na een kwartier wachten gewoon uit het systeem gegooid!
Wat ontzettend SLECHT! En ik heb een vraag over een bestaande boeking, hoe moeilijk kan het zijn
  • Beoordeeld door E.IJZERMAN op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Als je wat mail kryg je geen reactie nu net voor 5 de keer
Als je via een reisbureau boekt ben je geen vrienden van centerparcs al kom je ook 2 keer per jaar
  • Beoordeeld door Caroline op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is gewoon niet te bereiken. Ondanks het advies om tussen een bepaalde tijd te bellen, blijft het bandje er maar op staan! Waardeloos!
  • Beoordeeld door Lin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ons verblijf vanaf 27/11/2020 kon niet doorgaan wegens de corona-maatregelen. Alle begrip hiervoor, maar enige communicatie zou toch mooi zijn. Wij kregen enkel en sms dat dit verblijft werd geannuleerd. Verder geen info. Verspreid over verschillende weken (dus niet dat ik ongeduldig ben), stuurde ik 3 mails en vulde ik het contactformulier in. NIETS!! GEEN REACTIE!
  • Beoordeeld door SAskua Eijffinger op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

11x gebeld nergens bereikbaar ongelooflijk reden om nooit meer hier te boeken
  • Beoordeeld door Ilse op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk!
Een vraag over een reeds gemaakte boeking. Je wordt niet te woord gestaan en je bent €4,50 aan belkosten kwijt.
Slechte service!
  • Beoordeeld door Rene Stekelenburg op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

36 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling hoe lang het nog gaat duren a 90 cpm.
  • Beoordeeld door A van dijk op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Altijd goed geholpen in het verleden ,maar nu is het totaal ontwricht.
Je kan bellen wat je wil . Meerdere tel nummers geprobeerd . Lang in de wacht gestaan maar geen antwoord.
Snap dat het een vervelende tijd is . Maar ook de onzekerheid van de klant mag niet vergeten worden.
Jammer directie van Centerparcs maar dit verdient geen schoonheid.
  • Beoordeeld door Christel op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
  • Beoordeeld door Miriam op 18-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben al vanaf augustus bezig met de klantenservice. Er wordt van alles beloofd, maar er wordt niks uitgevoerd.
Vanaf september krijg ik de klantenservice helemaal niet meer aan de lijn. Meerdere keren langer dan een uur geprobeerd!
Toen maar mail gestuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd!
Dat noemt zich klantenSERVICE, het is dat ik geen 0 kan geven: die verdienen ze dubbel en dwars!!!
  • Beoordeeld door Elhageman op 5-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door Martin op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst een uur in de wacht. Standaard antwoorden door klantenservice. Alleen via mail worden klachten behandeld.
'Klantenservice ' is dus overbodig.
  • Beoordeeld door Thea Beek op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk in het beantwoorden van de telefoon, lang in de wacht, en dan worden verbroken, wat een slechte service!!
Bel Center Parcs
0900 277 0277
(€0,30 p/m)