Dormio Resort Maastricht Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Dormio Resort Maastricht.

Bellen met Dormio Resort Maastricht

Waarom bellen met Dormio Resort Maastricht Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Dormio Resort Maastricht.
  • Je wilt een accommodatie bij Dormio Resort Maastricht reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van Dormio Resort Maastricht.

Openingstijden telefonische klantenservice Dormio Resort Maastricht

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dormio Resort Maastricht: 043 204 3080

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Dormio Resort Maastricht? Laat ons je ervaringen met Dormio Resort Maastricht weten!
Beoordeel Dormio Resort Maastricht.

KvK gegevens Dormio Resort Maastricht

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 64619680
  • Vestigingsnummer (KvK): 000033430063
  • Statutaire naam: Dormio Exploitatiemaatschappij Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dormio Resort Maastricht?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dormio Resort Maastricht? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dormio Resort Maastricht via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Dan kun je contact opnemen met Dormio Resort Maastricht door een e-mail te sturen naar receptie@resortmaastricht.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Dormio Resort Maastricht

Neem contact op met Dormio Resort Maastricht via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier op de website van Dormio Resort Maastricht. Het contactformulier staat onder op de pagina, je moet dus even naar beneden scrollen.

Ga naar het contactformulier op de website van Dormio Resort Maastricht

Veelgestelde vragen Dormio Resort Maastricht.

Veelgestelde vragen over reserveren en het verblijf bij Dormio Resort Maastricht:

  • Welke maatregelen hebben jullie op het resort genomen in verband met COVID-19?
  • Hoe zorgen jullie ervoor dat ik veilig gebruik kan maken van de faciliteiten?
  • Kan ik op vakantie in Maastricht vanwege het coronavirus?
  • Welke faciliteiten zijn er momenteel geopend op Dormio Resort Maastricht?
  • Ik heb kaartjes voor het concert van André Rieu. Wat moet ik doen nu dit concert niet doorgaat?
  • Hoe ver ligt Dormio Resort Maastricht van het centrum van Maastricht?
  • Mag ik mijn hond(en) meenemen?
  • Waar kan ik mijn auto parkeren?
  • Voor hoeveel personen is de accommodatie geschikt?
  • Mag er gerookt worden in de woningen?
  • Is het resort bereikbaar met het openbaar vervoer?
  • Is het resort toegankelijk voor mindervaliden?
  • Mag ik barbecueën op het resort?
  • Mag ik een kampvuur maken?
  • Waar kan ik mijn afval weggooien?
  • Mag er vuurwerk worden afgestoken op het resort?
  • Is Dormio Resort Maastricht Green Key gecertificeerd?
  • Is het mogelijk om vanaf Dormio Resort Maastricht een taxi te nemen?
  • Zijn er laadpalen voor elektrische auto's op het resort?
  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
  • Hoe laat moet ik uitchecken?
  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?
  • Mag ik gasten ontvangen in mijn accommodatie?
  • Kan ik later uitchecken dan aangegeven?
  • Is het resort geschikt voor (kleine) kinderen?
  • Zijn er kinderactiviteiten op het resort?
  • Is er een restaurant op het resort?
  • Is er gratis wifi op het resort?
  • Is er een zwembad?
  • Kan ik fietsen huren op het resort?
  • Welke faciliteiten heeft het resort?
  • Zijn er op het resort wasfaciliteiten?
  • Kan ik (gratis) gebruik maken van de wellnessfaciliteiten?
  • Welke faciliteiten zijn er in de accommodatie te vinden?
  • Moet ik een borg betalen?
  • Hoe verloopt de betaling?
  • Kan ik een reservering annuleren?
  • Kan ik mijn reservering nog aanpassen?
  • Is het mogelijk om mijn reservering te verlengen?
  • Ik ben mijn factuur kwijt, wat moet ik doen?
  • Kan ik voor vandaag nog een accommodatie boeken?
  • Kan ik ook telefonisch reserveren?
  • Hoe kan ik reserveren?
  • Hoe weet ik of mijn online reservering goed ontvangen is?
  • Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
  • Ontvang ik nog reisbescheiden?
  • Kan ik meerdere accommodaties reserveren?
Ga naar de veelgestelde vragen van Dormio Resort Maastricht

Neem contact op met Dormio Resort Maastricht via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van Dormio Resort Maastricht via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: +31 (0) 64 81 70 397.

Openingstijden WhatsApp klantenservice Dormio Resort Maastricht.

  • Maandag t/m donderdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Vrijdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Dormio Resort Maastricht via WhatsApp.

Dormio Resort Maastricht: hét decor voor BBQ Street van 24Kitchen!

Dormio Resort Maastricht (adres)

Het Wilhelmus 1 Maastricht 6216 GK Nederland

Beoordeel Dormio Resort Maastricht Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dormio Resort Maastricht Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dormio Resort Maastricht Klantenservice

Bel Dormio Resort Maastricht
043 204 3080