We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Dit telefoonnummer is voor algemene vragen. Betreft het een spoeddgeval of heeft je vraag betrekking op Interpolis kijk dan op deze pagina voor meer contact telefoonnummers van de Rabo Bank.
Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.
Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:
Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.
Openingstijden:
Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.
Openingstijden:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 337 beoordelingen.
Ik probeer telefonisch in contact te komen met de Rabobank, maar dat kost me meer dan 13 minuten voordat ik in contact kom met een medewerker.
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk
Het is GODVERDOMME van de zotte dat jullie niet bereikbaar zijn per email !!!!!
Wat een KUT bank.
Rabobank maakt onbegrijpelijke fout in adressering van financieel jaaroverzicht en is daarvoor niet adequaat bereikbaar. Vertrouwelijkheid financiële gegevens door Rabobank in gevaar gebracht.
Totaal niet bereikbaar,
Al mijn beltegoed op,
Blijf maar in de wacht staan,
Echt niet normaal dat jullie op geen enkel telefoon nummer bereikbaar zijn,
Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
Mijn pinapparaat huur ik bij jullie maar werk al heel weekend nu zonder.
En de mensen maar opdringen met pin te betalen. Zorg dat je je zaken voor elkaar heb, RABOBANK. EEN 1.6 ALS BEOORDELING, DAAR HEBBEN JULLIE HELEMAAL NIKS MEE, DAT MENSEN DAAR NOG VOOR WILLEN WERKEN.
ALS KLANTEN AL ZO BEHANDELD WORDEN. SCHAAMTELOOS.
Waardeloos , mijn humeur daalt met het uur dat ik contact probeer te krijgen of het beloofde terugbellen.
En maar betalen voor ALLES!!!!!!!!!!
Zeer slecht,
1 uur en 15 min aan de telefoon gehangen zonder antwoord. Schandalig!
Contact met Rabobank gehad, duurt meer dan 10 minuten!!
Vragen over betaalpakket die per april 2023 ruim een euro per maand omhoog gaat.
Dit om onze service te verbeteren, ja hoor de service wordt alleen maar slechter en de winst van de Rabobank alleen maar hoger. Heb in ieder geval mijn spaarrekeningen al opgezegd, want de rente verhoging naar 0.5 procent is een lachertje, krijg nu 1.55% en rente wordt elk kwartaal bijgeschreven. Bij deze spaarrekening kun je ook gewoon kosteloos storten en opnemen. Als iedereen dit is zou doen, misschien gaan de hoge bazen is nadenken waarom ze geen bank meer zijn voor de gewone man. Ben nu aan het kijken om alles op te zeggen bij de Rabobank.
Mijn spaargeld brengt nu in ieder geval 10x meer op en kan ook goedkoper betaalrekening krijgen en beter contact bij een andere bank, Rabobank schaam je ????????
Inmiddels ben ik meer dan 50 jaar bij de Rabobank en haar voorlopers. Vroeger vroeg de Rabobank aan de klant: wat kan ik voor u doen? Nu vraagt de Rabobank: hoeveel kan ik aan u verdienen?
Wat zijn jullie doorgeschoten in het kapitalistische systeem. Jammer. Bij stukje en beetje komen jullie daar zelf ook achter.
Vandaag: vraag aan de Rabobank: ik heb voor een paar maanden een bankgarantie nodig i.v.m. aankoop van een ander huis.
Waarschijnlijk houd ik aan de transactie door de verkoop van ons huidige huis wel zoveel over dat ik bij de Rabobank geen hypotheek meer nodig heb.
Antwoord: nee, dat doen we niet. We geven alleen bankgaranties af als die gekoppeld is aan een hypotheek of een overbruggingshypotheek. U bent een uitzondering, maar jammer we kunnen u niet helpen.
Rabobank: dank je wel. Jullie kunnen hieraan waarschijnlijk te weinig verdienen. Zo wordt trouw dus beloond.
Helemaal KUT.
Niet bereikbaar, of bij "direct contact" wachttijd van 25 minuten.
Meerdere malen met de Rabobank gebeld en iedere keer bedraagt de wachttijd 3 tot 5 minuten maar na een kwartier nog steeds niemand die opneemt, dit is niet normaal, geef anders een terugbel verzoek, vlgs mij worden de reacties helemaal niet gelezen en anders begrijp ik niet dat hierop niet wordt gereageerd
De Rabobank Hoorn is gewoon niet te bereiken. Ik probeer in contact te komen met de Rabobank. Eerst via de telefoon. Na 25 minuten nog steeds geen contact. Vervolgens ben ik persoonlijk naar de Rabobank Hoorn gegaan. Bij de drukke balie kreeg ik te horen dat ik niet direct kan worden geholpen. Er zal een telefonische afspraak met mij gemaakt worden. Ik zal zsm worden teruggebeld. Dat zou volgens de medewerkster supersnel gebeuren. Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Waarom is het nu zo moeilijk om contact met de Rabobank te krijgen. Dit is gewoon slechte service. Ik wil gewoon een gesprek.
Ik wil het papieren afschrift van mijn spaarrekening opzeggen. Dit lukt niet via de website, Het is niet mogelijk om de verzendwijze aan te passen, kom tot Ga naar 'Afschrift ontvangen' en kan niet verder. Heb geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar de wachttijd is 15 minuten!!!!
flut
Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres.
Als mijn supermarkt te duur is ga ik winkelen, aan de overkant en om de hoek is ook een super dus ........ Ook maar eens winkelen in de bankwereld.
Misschien een bank waar iemand je met kennis te woord kan staan.
Henk.
Geprobeerd om contact op te nemen en om iemand van vlees en bloed te spreken. Tegenwoordig blijkt dat nagenoeg onmogelijk. Wat heb ik aan ,druk op1 of druk op 2 en nog erger, al onze medewerkers zijn in gesprek (misschien koffietijd) een gesprek waar geen eind aan komt. Kortom bellen resulteert in een hogere rekening van KPN maar je krijgt geen contact.
Beste RABO mag ik misschien ook een mailadres. Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk Spaansen.
Slechte bereikbaarheid. De 5 tot 10 minuten aangekondigde wachttijd werd een half uur. Heb maar de telefoon neergelegd . Gaat over terugbetaling verzekeringspremie. We hebben eerder contact gehad en een bezoek aan een filiaal. Bedrag nog niet teruggestort. Wat een bar slechte service,!!! Zal er toe leiden mijn bankrekening op te zeggen.
voor een eenvoudige vraag moet ik 1 uur wachten, een mai adres is wel wat vriendelijker
hoe kan ik mijn tegoed van een inactieve rekening overschrijven?
Geen normaal contact te kr8jgen
Je kunt de rabobank niet bereiken via mail raar als je een rekening ook niet online kunt opzeggen. Ouderwets dan maar via een brief niet meer van deze tijd.
Rabobank is telefonisch niet bereikbaar. Na persoonlijk bezoek weer afgescheept met 088 nummer. Sta nu inmiddels al weer 20 minuten in de wacht. Schandalig hoe men omgaat met klanten
Waardeloos. gebeld met het nummer, 10 minuten blabla computer dat er niemand beschikbaar is en vervolgens hoor je niets meer. geen ruis geen stem niets....nobody home
A neem een telefoniste aan
B laat iets horen als is het zo'n irritant muziekje
Wel vervelende lange wacht tijden voor er een persoon aan de lijn komt om te helpen.
Maar dan ook goed en snel mijn probleem weer is opgelost.
Thx
Na 30 minuten wachten en domme antwoorden geven werd er gezegd ga maar naar het dichtst bijzijnde kantoor om het bankafschrift op te halen. Op onze vraag en waar is dat dan? Werd de verbinding verbroken.
Met een total score van 1,6 is duidelijk dat de Rabo Bank zich weinig aantrekt van de feedback die gestuurd word. Voor de form: nog een 1.
Jullie telefonische bereikbaarheid is waardeloos.
computer verstaat de opdracht niet
wat ik wil kan ik niet gevonden krijgen.
ik kan nl. geen chat starten
ook zie ik niet alle geagendeerde opdrachten
1 Uur aan de telefoon gezeten en kan dan nog geen adres wijziging door geven van mijn schoon moeder waardeloos
er is geprobeerd om gegevens te krijgen betreffen mijn bank nummer en de code door te stellen dat we allang klant zijn en dat er van nacht geprobeerd is om geld over te maken. onmogelijk dat is de handeling voor oplichting,het probleem is dat dit geval voor de twedemaal geprobeerd word.
25 minuten in de wacht gestaan op nr 09060886996.
"u wordt zo spoedig mogelijk eholpen, blijft u aan de lijn".
Wat is spoedig??
Wat een vreselijke toestand als je iets wil regelen voor je 92 jarige moeder, uiteindelijk een onkundig iemand aan de lijn die de eenvoudigste vragen nog niet kon beantwoorden. Rabobank SCHAAM JE!!!!
Na een poosje mn pas kwijt te zijn contact gezocht met de Rabobank via de telefoon. Eerst je gegevens aan een computer geven en je komt in de wachtrij...
Nu moet je ook eerst weer al deze zelfde gegevens herhalen. Totaal geen normaal gesprek. Je moet perse de Rabo App hebben of naar een kantoor komen om welke vraag dan ook beantwoord te krijgen. Via een kantoor m'n adres laten aanpassen en een nieuwe pas aangevraagd. Na een week nog geen pas. Via de Live chat geprobeerd opheldering te krijgen maar ze kunnen helemaal niks zeggen willen geen klantcontrole doen moet maar bellen.
Met de klantenservice gebeld. Zelfde riedeltje en krijg je de melding dat ze je perse moeten terugbellen. Ze kunnen niet aangeven welk nummer er genoteerd staat en de verbinding wordt verbroken. Een paar minuten later maar weer gebeld. Zelfde riedeltje. Deze persoon geeft aan dat er sowieso geen nummer genoteerd staat en ik weer naar een kantoor kan gaan.
Vraag over autoverzekering.Na 10 min in de wacht gesprek door Rabo afgebroken. Opnieuw geprobeerd toen na 10 min. wel iemand aan de lijn, kon geen antwoord geven op mijn vraag, ging zoeken en toen weer afgebroken. Waardeloos. Ga me oriënteren op alternatief.
Eerst een dom apparaat wat je vragen stelt maar totaal niet luisterd naar wat je zegt, vervolgens 26 minuten in de wacht, vervolgens word het verdacht stil aan de andere kant en jawel hoor de verbinding ( als je van een verbinding mag spreken) word verbroken en je word bedankt voor het wachten middels een tuut tuut tuut tuut. GEWELDIG !!!!!!!!
niet te bereiken. heel slecht, maar ja interesseert jullie geen ene moer. iedereen verplichten om digitaal te gaan. maar zelf niet bereikbaar. hopeloos
Hallo, ik heb een medewerkster aan de telefoon gehad omdat onze bankrekening geblokkeerd was,
Ze wist van niks en kon ons niet helpen, advies was om alle apps opnieuw te installeren .
Maar dat hielp natuurlijk niets, daarna weer gebeld en het bleek dat jullie onze rekening geblokkeerd hebben omdat er misschien fraude was gepleegd, heel fijn dat jullie dat doen, maar niet zo fijn omdat niet even te laten weten!!!!
Ik stond in de winkel met mn boodschappen en kon niets betalen.
Laat het de volgende keer a.u.b even weten en zet mensen achter de telefoon die er wel verstand van hebben, het heeft ons enkele uren gekost .
m.vr.gr
I.Hoevenaar
Ik belde voor een mevrouw van 82 jaar om enveloppen voor het versturen van bankgiro-opdrachten te bestellen.
Zij is zelf niet goed in staat dat te doen en daarom vroeg ze mij. De medewerker vroeg of ik een machtiging had van haar maar dat heb ik niet. Dan wilde hij haar aan de telefoon om te verifiëren of ik dat wel mocht doen voor haar.
Wanneer het om financiële transacties of inlichtingen gaat, kan ik dat begrijpen maar voor het bestellen van enveloppen?????????
Ik denk dat de regelgeving bij de Rabobank helemaal doorslaat!!!
vele malen geprobeerd om mijn gegevens aan te vullen maar blijkbaar komt dit nimmer over via de app.
Ik ben het stront zat. Waarom ook niet met de mail, dat is toch ook een eenvoudige communicatie.
Dan kan ik de ontbrekende gegevens zo doorgeven.
Telefonisch gaat niet i.v.m. mijn gehoor.
Helaas kan ik niet positief zijn over de bereikbaarheid. Ik vind het bijzonder vervelend dat je alleen kunt bellen en dan een heel menu moet doorlopen voordat je - na een wachttijd van xx minuten - eindelijk iemand aan de telefoon krijgt. Als je geluk hebt, kan die persoon je helpen, maar heel vaak wordt er een terugbelaantekening gemaakt. En je weet niet wanneer ze gaan bellen. Dus als je niet kunt opnemen, heb je weer pech want dan begint het hele circus weer opnieuw.
Zeer klantonvriendelijk.
Geen andere woorden voor.
We leven in een digitaal tijdperk, maar de Rabo heeft het liefst GEEN, of contact met de klant via de postduif, geen emailadres, geen line nummer, geen whatsapp, geen chat geen medewerker, alleen een stomme robot, die niets verstaat en nog minder weet, wachttijden waar je compleet op leegloopt, Wel deze pagina waar je kunt reageren, en de reacties liegen er niet om, maar geen medewerker die het leest, laat staan ergens op reageert. Het is dieptriest dat dit anno 2022 door de Rabo als normaal gezien wordt,
Beoordeel Rabo Bank Klantenservice