Rabo Bank Klantenservice

Rapportcijfer Rabo Bank klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (179)

Bellen met Rabo Bank

Volgens bezoekers van meteencontact.nl is Rabobank telefonisch slecht bereikbaar.

Waarom bellen met Rabo Bank Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over één van de diensten en/of producten van de Rabo Bank.
  • Je hebt een vraag over internetbankieren.
  • Je pinpas is gestolen of verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice Rabo Bank

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08.00 - 21:00
  • Dinsdag 08.00 - 21:00
  • Woensdag 08.00 - 21:00
  • Donderdag 08.00 - 21:00
  • Vrijdag 08.00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.

Controleer op storingen bij Rabo Bank.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • iDeal betalen.
  • Inloggen.
  • Inloggen Internetbankieren.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Creditcard.
  • Inloggen internetbankieren.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
  • Creditcard overzicht.
  • Inloggen portefeuille.
Controleer of er een storing is bij Rabo Bank

KvK gegevens Rabo Bank

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30046259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000004623592
  • Statutaire naam: Coöperatieve Rabobank U.A. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Rabo Bank?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Rabo Bank.

Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank.

Openingstijden Rabo bank chat:

  • Maandag t/m Vrijdag 08:00-21:00
  • Zaterdag 09:00-17.30
Start een chat met Rabo Bank

Veelgestelde vragen Rabo Bank.

Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:

  •     Hoe kan ik klant worden?
  •     Wat is Rabobank International Direct Banking?
  •     Waar kan ik inloggen?
  •     Ik heb problemen met inloggen op Rabo Corporate Connect, wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn internationale betaling?
  •     Wat zijn de overboekingstarieven voor internationale betalingen?
  •     Waar kan ik een SWIFT- of IBAN -code vinden om een internationale betaling te verrichten?
  •     Hoe kan ik een jaarverslag of halfjaarverslag van de Rabobank verkrijgen?
  •     Wat is de statutaire naam van de Rabobank?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
  •     Publiceren groepseenheden hun eigen resultaten?
  •     Hoe kan ik mijn verloren of gestolen creditcard melden?
  •     Is Rabobank beursgenoteerd en wat is de beurscode?
  •     Welke structuur en eigendomsvorm heeft de Rabobank?
  •     Hoe kan ik geld beleggen in de Rabobank?
Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank Ga naar de veelgestelde vragen van Rabo Bank

Neem contact op met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Facebook Messenger.

Neem contact op met Rabo Bank via Twitter.

Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.

Openingstijden:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 23:00 uur.
  • Zaterdag tussen 09:00 en17:30 uur.
  • Zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter. Klik hier voor contact met Rabo Bank via Twitter.
Rapportcijfer Rabo Bank Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 179 beoordelingen.

Beoordeel Rabo Bank Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Rabo Bank Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan MUlder op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen enkele afspraak is nagekomen met meerdere medewerkers en/of chat persoon waar ik mee "gesproken". heb
Zit nog steeds te wachten op antwoord op mails aan medewerkers en op een belofte in een chat.
Telefonisch altijd meer dan 30 minuten wachttijd dus daar begin ik helemaal niet meer aan.

Op een eerdere klacht ingediend ook nog geen reactie gehad.

Ga nu teneinde raad maar naar een Rabobank kantoor en confronteer ze daar met hun "KLANTVRIENDELIJKHEID "
  • Beoordeeld door B. de Vrught op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rabobank niet te bereiken. 4 achtereen volgende dagen geprobeerd, nog geen contact. Dus voor mij onder de maat.
  • Beoordeeld door Van de plas op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte contactgegevens,mailen gaat niet of is niet te vinden,telefonisch niet de juiste persoon kunnen bereiken.
  • Beoordeeld door Dave ZWartepoorte op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht bereikbare klantenservice
  • Beoordeeld door Wilma Thieme op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

De medewerkers zijn best aardig en doen ook hun best. Alleen de wachttijden, de regels dat je alles zelf online moet doen en de flexibiliteit zijn een drama !!! Bij alles wat je doet, wordt je verwezen naar de website, OF…. bel een medewerker. Als je dan al -tich keer zo lang aan de lijn hebt gehangen en je wordt afgepoeierd of de verbinding wordt simpelweg verbroken als je doorverbonden zou moeten worden, dan ben je er wel helemaal klaar mee. Volgende stap, gewoon naar een kantoor gaan en ja hoor, dan kom je niet verder dan de vriendelijke receptioniste met haar computer ingestudeerde antwoorden. Al met al DIEP TELEURSTELLEND, zeker als je al 52 !! jaar klant bent bij de Rabobank.Ik ben er helemaal klaar mee !
  • Beoordeeld door Silvia van rooij op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb net gebeld maar staat een half uur in de wacht kosten 1.20 tel uit je winst .
Dan wordt er pok nog zo de verbinding verbroken en geprobeerd weer terug te bellen moet ik weer een half uur blijven hangen dacht het niet waardeloos vind ik het .
  • Beoordeeld door G.Ooms op 9-06-2022
  • Rapportcijfer: 3

Heeeeel erg slecht te bereiken- 10-20 min.wachttijd en dan 1.10 pm!
Waardeloze klamtenservice
  • Beoordeeld door J Roozeboom op 8-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een schade door te geven bij Interpolis heb wel 3kwartier gebeld en met de Rabobank even eens
  • Beoordeeld door AvD op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonische bereikbaarheid is heeeeeeeeeeeeeeel slecht!!
Onzettend lange wachttijden. (30 minuten of meer is "heel gewoon".
  • Beoordeeld door LGD Lievense_Nauts op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geachte,

onlangs is er telefonisch contact opgenomen om een zogenaamde poging totp geldopname te doen.

Daarvan heb ik via de virtuele chatbox melding gedaan en vervolgens heb ik niets meer vernomen.

Pogingen om jullie telefonisch te bereiken zijn praktisch onmogelijk door de lange wachttijden.

Op mijn spaarrekening zie ik vreemde "storingen"!!!
Graag zou ik een levende medewerker van de Rabobank in Middelburg willen spreken.

Met vriendelijke groet,

LGD Lievense-Nauts
  • Beoordeeld door A den Ouden op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kom er gewoon niet door. Het is K.T
  • Beoordeeld door J.van Herpen op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nooit is de Rabo Bank te bereiken,
Ik vraag alleen maar enveloppen voor betalingen te doen
  • Beoordeeld door Hans Bruinen op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al enkele dagen iemand te bereiken ivm probleem met Rabo Clubsupport actie.
Wel telefonisch contact, maar zonder resultaat, ook chatlijn virtueel en met medewerker
heeft niet tot contact met de juiste mensen geleid.
Ook in verleden regelmatig problemen sinds jullie een centraal telefoonnummer hanteren.
Zeer lange wachttijden, alle medewerkers in gesprek etc.
  • Beoordeeld door Verbij op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte klantenservice!! Vanaf vanochtend 3 medewerkers aan de lijn gehad met wachttijden van resp 6 minuten 8 12 minuten en nu al weer 20 minuten. Wat een aanfluiting!
  • Beoordeeld door heml op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

wachtijd tussen de 5 en 10 minuten. na 20 minuten het opgegeven en de verbinding verbroken
waardeloos
  • Beoordeeld door J.e.g.Baars op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bij een chatvraag geen antwoord. Telefonisch bereikbaars na 20 tot 30 minuten.
Dit is geen service.
  • Beoordeeld door cynthia de graaf op 30-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

sta 20 minuten in de wacht en nog niemand gesproken !
vorige week mail gestuurd geen reactie van rabobank ! waardeloze bank
  • Beoordeeld door Susanne op 25-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ongelooflijke klote bank. Onbereikbaar, al 3 nummers gebeld, betalen voor onbereikbaarheid, 10 minuten wachttijd en ongewenst opgenomen worden zonder overleg. Ik vind een Rabo pas van iemand op straat en kan hier dus niks mee. Bovendien kost het mij geld om behulpzaam te zijn. Op deze manier vergroot de Rabobank mede de steeds onpersoonlijker wordende maatschappij en het het gevoel van onmacht. Ik schijt van jullie bank
  • Beoordeeld door E.Roossien op 24-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rabobank bellen stadskanaal en q5 tot 20 minuten nou dan klik ik het bellen duurt mij te lang dan maat niks meer overleggen met de bank mij kun je bereiken op 0634066804 e.roossien ik neem voor belangrijke diegenen contact meer op
  • Beoordeeld door A. Pellekooren op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Diverse delen van de website van Hollandse IJsel zijn niet bereikbaar, er is een aantal dode links. Dit is al geruime tijd aan de orde maar ik merk geen verbetering. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit als een probleem ziet, vooral nu telefonisch contact niet meer mogelijk is..

Mijn probleem is dat ik niet in staat ben een pas voor een ander bestuurslid aan te vragen.

Overigens is de naam van de bank foutief, IJssel schrijf je met 2 x S.

A. Pellekooren
  • Beoordeeld door Ferry Gijsberts op 22-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

heb een vraag om de bedragen voor "contant geld opnemen" en "betalen met PIN" te verlagen. nergens een e-mail adres te vinden. zondags gesloten.
  • Beoordeeld door A. Jacob op 22-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer belangrijke info over te dragen ivm erfenis. Geen email adres. Eigen Rabo procedures afhandeling worden niet gevolgd door Rabo. Echt onbegrijpelijk dat dit bestaat.
  • Beoordeeld door S.A. de Jager op 20-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al anderhalve maand bezig om een overlijden te regelen, geen duidelijke informatie, trachten te bellen voor een afspraak, nummer van filiaal Lisse is niet in gebruik en verbinding wordt verbroken. Algemeen nr. Rabo 30 min wachttijd.
  • Beoordeeld door R.Wever op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kom bij de bank. Nieuwe bank in Klazienaveen kan ik geen geld krijgen maar wordt verwezen naar geldautomaat. Ik zou zeggen planken ervoor , gebouw verkopen en personeel maar naar huis want wat moet je anders nog als burger om geld te halen bij je eigen bank.
  • Beoordeeld door R. van Marle op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonische contact krijgen is nauwelijks mogelijk. Steeds krijg je te horen dat je zo aan de beurt bent en dat de wachttijd b.v. nog 1-3 of 5-6 minuten is. Tot 2x toe 14 en 17 minuten in de wacht gezeten waarna toen er uiteindelijk contact was de verbinding werd verbroken. Hetzelfde gebeurde toen de Rabobank mij zelf terug belde!
Dramatisch slechte klanten "service !!
  • Beoordeeld door Elsbeth Toebosch op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanuit Griekenland krijg ik geen telefonisch contact met de Rabobank
  • Beoordeeld door Rene op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

. Eer dan een uur in de wacht gestaan werd niet opgenomen. Al onze medewerkers zijn in gesprek.
  • Beoordeeld door Gino op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat je geen contact krijgt met de bank
  • Beoordeeld door R Baars op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

geldzaken en Rabobank? Pffffffn
  • Beoordeeld door C Harmsen op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ramp! Een uur in de wachtrij. Ze kunnen op het nieuwe platform en op het oude platform je niet helpen met een incasso verwijderen die je niet afgegeven hebt. Zeggen ze dat je teruggebeld wordt door iemand die dat wel kan, maar die belt niet. En gewoon wordt er weer afgeschreven via de incasso....
  • Beoordeeld door A van der Wal op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verzekering Interpolis afgesloten bij Rabobank Leek. Half februari schademelding gedaan. Wordt niets mee gedaan. Tenslotte maar eens gebeld. Motto Glashelder. Niet dus. Met interpolis bellen meer dan uur in wachtstand,
Via tel. rabo doorgezet, eveneens inmiddels meer dan 20 minuten in wachtstand, Kom zo geen steek verder.

Onpersoonlijk en slecht. Wou dat ik er nooit verzekerd was. geeft geen vertrouwen.
  • Beoordeeld door Hermien Tepper op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

VERSCHIKKELIJK!
  • Beoordeeld door G J van Walsum op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bevlogen lid jaren lang heeft een volmacht van zuster in verpleeghuis. Dat heet betalen uiteraard. Daar is een logo, app boeien. In de taakbalk gezet, Heet Rabo Coby en voor mijzelf Rabo G. Je zou zo zeggen 2 rekeningen geregeld omtrent internet bankieren. Plaatselijke bank Tiel, geen soelaas. De vraag heet ik wil provider Firefox onze rekening apart bedienen. Elke inlog heet opnieuw alles invullen.Terwijl de inlogbenaming anders is. De laatste inlog komt tevoorschijn en is bepalend. Nonsens 2 aparte rekeningen. dat moet toch anders kunnen.
  • Beoordeeld door G. Schutrups op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Probeer met de bank te mailen.
Lukt niet.
  • Beoordeeld door J.Oost op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Slecht tel bereikbaar.
Via welk e-mail bereikbaar?
  • Beoordeeld door M. Wilde op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rabo Bank Klantenservice telefonisch niet te bereiken. Meerdere keren geprobeerd. Na 10-15 min wordt de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door W. M. van der Bij op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

er is geen of anders moeilijk een email adres te vinden
  • Beoordeeld door N leerentveld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Eigenlijk zou iedereen die nog klant is naar een andere bank over moeten stappen. Ik ga dat ook doen. Absoluut onmogelijk om de bank te bereiken al zeker 2 maanden bezig contact te leggen, na 30 minuten in de wacht wordt verbinding verbroken heb dit zeker 10 keer geprobeerd. Op bankfiliaal willen ze ook niet helpen.
Het begint op oplichting te lijken. Het afsluiten van een rekening is in 10 minuten geregeld maar dan begint de ellende. TIP vermijd de Rabobank.
  • Beoordeeld door Nel Dubbeld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is ongelooflijk, zeker meer als 12x gebeld met enige nummer voor klantenservice, telkens minimaal 20 a 25 minuten in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Bij bankfiliaal kunnen we niet geholpen worden omdat we een zakelijke rekening hebben. Na inlevering van diverse documenten bij een filiaal na meer als 2 maanden geen enkele reactie. Betalingen lopen nu via persoonlijke rekening van personeel het is een absolute schande dat een bank niet bereikbaar is. Zelfs het administratie kantoor kan geen contact krijgen met de Rabobank.
  • Beoordeeld door O. Sweep op 25-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het 088 nummer is niet bereikbaar via mijn mobiel. Er is geen e-mail waar je je vraag kwijt kunt
Bel Rabo Bank
088 722 66 00
(Gebruikelijke belkosten)