ABN AMRO Klantenservice

Rapportcijfer ABN AMRO klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (91)

Bellen met ABN AMRO

Waarom bellen met ABN AMRO Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de diensten van ABN AMRO.
  • Je hebt een technische vraag over internetbankieren.
  • Je bent je pinpas verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice ABN AMRO

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 21:00
  • Dinsdag 08:00 - 21:00
  • Woensdag 08:00 - 21:00
  • Donderdag 08:00 - 21:00
  • Vrijdag 08:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer ABN AMRO: 0900 - 00 24

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +31 10 241 1720

Heb jij onlangs contact gehad met ABN AMRO? Laat ons je ervaringen met ABN AMRO weten!
Beoordeel ABN AMRO.

Controleer op storingen bij ABN AMRO.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ABN AMRO.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • iDeal betalen.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
Controleer of er een storing is bij ABN AMRO

KvK gegevens ABN AMRO

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34334259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017801397
  • Statutaire naam: ABN AMRO Bank N.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met ABN AMRO?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ABN AMRO? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met ABN AMRO.

Je kunt dagelijks, dus ook in het weekend online chatten met een medewerker van ABN AMRO. Klik op onderstaande link, scrol naar beneden totdat je de blauwe "Chat" knop ziet en klik hierop.

Deze dienst is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Gemiddeld duurt het 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is.

Start een chat met ABN AMRO

Neem contact op met ABN AMRO via WhatsApp.

Online op: Ma t/m vrij: 08.00 - 21.00 uur. Zaterdag: 09.00 - 17.30 uur. Op zon- en feestdagen offline.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via WhatsApp.

Neem contact op met ABN AMRO via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van ABN AMRO? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 17:30 uur. Klik hiervoor op onderstaande link.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook Messenger.

Betaalpas blokkeren

Is je betaalpas zoek of gestolen? Je kan bij ABN AMRO op drie manieren je betaalpas blokkeren. Via de Mobiel Bankieren app, via Internet Bankieren en bij een bankkantoor. Als je voor één van de laatste twee manieren kiest, klik dan op de button 'Betaalpas blokkeren' of 'Zoek een bankantoor'.

Klik hier om je betaalpas te blokkeren.

Neem contact op met ABN AMRO via Facebook.

ABN AMRO is actief op Facebook. Volg hen voor handige financiële tips, het laatste nieuws en lees hoe zij bijdragen aan een duurzamere wereld. Het Webcareteam van ABN AMRO zit 7 dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar om vragen te beantwoorden betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook.

Youtube kanaal van ABN AMRO.

Heeft u behoefte wat meer uitleg over zaken te krijgen maar geen behoefte met een persoon te spreken? Het Youtube-kanaal van ABN AMRO is hier uitermate geschikt voor. Op dit medium heeft ABN AMRO allerlei filmpjes gepost over verschillende zaken die met geld te maken hebben. Zo zijn daar 60 seconden filmpjes, doordenkers, het laatste nieuws over aandelen en zo verder. Een leerzaam en informatieve 'tool', speciaal voor u.

Ga naar het Youtube kanaal van ABN AMRO.

Neem contact op met ABN AMRO via LinkedIn.

De professionele mensen van ABN AMRO delen graag hun kennis en kunde over de ontwikkelingen op de financiële markt.
Stel via LinkedIn al uw vragen. De klantenservice staat voor u klaar.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via LinkedIn.

Maak een afspraak met een medewerker van ABN AMRO.

Wil je een afspraak met een adviseur van ABN AMRO over bijvoorbeeld; een nieuwe betaalrekening, hypotheek, lening, verzekering, beleggen of pensioen? Dat is hier gemakkelijk online te regelen.

Maak een afspraak met ABN AMRO.

Neem contact op met ABN AMRO via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van ABN AMRO.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Pinterest.

Neem contact op met ABN AMRO via Twitter.

ABN AMRO is sinds maart 2007 actief op Twitter. Praat mee, lees en deel de tweets. Respecteer de privacy van andere mensen. Plaats dus geen persoonlijke informatie, telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen. Hierop reageert het Webcareteam van ABN AMRO niet. Verder versturen zij geen privacy-gevoelige informatie via social media. Je kan hier 24/7 vragen stellen betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Twitter.

Kantoor en pinzoeker

Zoek je een ABN AMRO kantoor, pin- of geldstortautomaat? Voor je locatie in en vind snel en makkelijk de dichtstbijzijnde!

Klik hier om het dichtstbijzijnde kantoor of automaat te zoeken van ABN AMRO.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van ABN AMRO.

ABN AMRO houdt haar cliënten graag op de hoogte en heeft verschillende nieuwsbrieven die periodiek worden verstuurd. Via deze pagina kunt u zich aanmelden bij ABN AMRO. Zo zijn er de volgende nieuwsbrieven:

  • Algemeen met kortingsacties, wordt 1x per maand verstuurd.
  • Persoonlijk met kortingen en tips, wordt 1x per jaar verstuurd.
  • Wijzigingen van productinformatie, wordt een paar maal per jaar verstuurd.
  • De wekelijkse nieuwsbrief over beleggen.
  • De nieuwsbrief over duurzaam bankieren wordt 4x per jaar verstuurd.

Ook kunt u op deze pagina zich afmelden voor alle nieuwsbrieven die ABN AMRO verstuurd.

Meld je aan voor de ABN AMRO nieuwsbrief.

De wereld van geen dag hetzelfde #kennisvanzaken

Hoofdkantoor ABN AMRO (adres)

Gustav Mahlerlaan 10 Amsterdam 1082 PP Nederland
Rapportcijfer ABN AMRO Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 91 beoordelingen.

Beoordeel ABN AMRO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ABN AMRO Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Edwin Brokling op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb onder protest 3,34 betaald omdat jullie medewerker te beroerd was en verder dan haar neus lang is te kijken en dreigde dat ik maar beter kon betalen. Kansloos. Ik heb op 27 mei mijn verzekering opgezegd. Helaas incasseren jullie gewoon door. Na een gesprek met een medewerker opnieuw aangegeven dat ik betaal terwijl ik heb opgezegd. Wordt geregeld aldus jullie medewerkster. Maar nee dit is ABN, dus weer een aanmaning. GEK WORDT IK VAN JULLIE..
Moet ik nogmaals de brief bevestiging van mijn opzegging sturen, Die jullie natuurlijk ook gewoon hebben…..maar gewoon niet reageren. Ik heb nu maar ff 3,34 betaald om zogezegd ik al restitutie heb gekregen volgens de medewerkster. WEER FOUT!!!!!! Ik heb helemaal geen restitutie gekregen.
Stop met deze onzin. Ik wil mijn betaalde premie van augustus terug en mijn 3,34 plus restitutie van Juli.
  • Beoordeeld door Bert Platvoet op 6-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn vrouw Krijg uit het niets een brief dat gegevens van haar niet kloppen. Er schijnt diverse malen tevergeefs contact met har opgenomen te zijn, Hoe dan ?Wij , zij weten van niets. Mijn vrouw moet bellen naar een nummer in de brief. Zij heeft vandaag gebeld rond tien uur, krijgt een bandje dat het wel druk is en dat het ongeveer een kwartier gaat duren. Heeft ruim 43 minuten gewacht en toen kwaad de lijn verbroken. ( ik heb hier een scherm afdruk van en een geluidsopname van die lieve mevrouw die telkens verteld dat haar collega's het druk hebben. Al met al een hoop tijd verloren, frustraties en alsnog geen antwoord of iets kunnen regelen. In de brief staat dat zij als zij niets doet dat dan de relatie wordt wordt opgezegd. Al met al een schande ben dit na 42 jaar niet gewend. Ps, de brief vonden wij ook zeer onvriendelijk. Nogmaals schande
Denk dat nu de bank weer aan zet is.
  • Beoordeeld door Melanie Mens op 3-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg uit het niets een brief dat gegevens van mij niet kloppen. Er schijnt diverse malen tevergeefs contact met mij op te zijn genomen. Ik weet van niks. Moet bellen. Ik bel naar het nummer in de brief. Half uur in de wacht: nog niet aan de beurt. Vervolgens bel ik naar het algemeen klantenservice en blijken jullie telefonisch vandaag niet bereikbaar omdat het te druk is. Jullie dreigen in de brief met het opzeggen van producten.

Top gedaan!
  • Beoordeeld door Sibbelien Kamstra op 4-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hieronder dus hoe mijn probleem totaal niet opgelost is, na 10 minuten in de wacht, antwoord van uw medewerker er ook bij. Ik geef dus aan dat jullie app mij niet eens de mogelijkheid geeft te accepteren maar gelijk de melding dant mijn tel niet geschikt is, kijk dan naar het antwoord van uw medewerker. Dus mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik vind de service rond uit slecht, ik probeer al aantal dagen contact met julliie te krijgen, hele kklange wachttijden.

Dus na met jullie robot er totaal niet uit te komen, dacht ik met een medewerker:

ik ga nog een keer vertellen wat het probleem is, jullie zijn niet te bereiken, ik wil google pay installeren op mijn Android 10 telefoon, maar jullie app blijft aangeven dat mijn telefoon niet geschikt is.
Dus jullie mogen mij nu bellen om het probleem op te lossen!
ik heb via de app ook al in de wacht gestaan, maar ben aan het werk dus gaat niet.
Jullie mogen mij ook aangeven waarom, als ik Android 10 heb, jullie aangeven dat mijn telefoon niet geschikt is voor google pay

Een medewerker komt u nu helpen

Goedemiddag, om google pay te installeren op uw telefoon neemt u de volgende stappen: open de ABN AMRO app op uw Android-telefoon.
Ga naar ‘Zelf regelen’ en tik op ‘Google Pay’.
Kies de betaalpas waaraan u Google Pay wilt koppelen en bevestig uw keuze.
Ga akkoord met de voorwaarden van zowel Google als ABN AMRO.
Krijgt u tijdens het activeren van Google Pay de vraag of u Google Pay als standaard betaalmethode wilt gebruiken? Kies dan ‘Accepteren’ of ‘Ja’.
U kunt nu betalen met Google Pay!
Goofle pay is niet van ABN AMRO Bank maar u heeft de mogelijkheid om dit te gebruiken met de ABN AMRO betaalpas en rekening. Voor nu wens ik u nog een fijne dag toe
Bedankt voor uw contact met ABN AMRO. Graag tot een volgende keer.
  • Beoordeeld door Maitimu op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk contact te krijgen
  • Beoordeeld door Shame op 28-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

It is impossible to get in touch with this bank....
  • Beoordeeld door nagtegaal j op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

BEN NU AL 2,5 UUR BEZIG OM CONTACT TE KRIJGEN MET EEN MEDEWERKER.. VIA DE TELEFOON.....WAT EEN .... LAT IK MIJN GEDACHTE MAAR EVEN IN SLIKKEN EN NIET UITSPREKEN..
  • Beoordeeld door Amina op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Echt heel slecht om contact te kriijgen via telefoon. Slechte service
  • Beoordeeld door H.W. van Aarssen op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

bij poging tot aanmelden van fraude ca 2 uur in de wacht gestaan, geen enkele mogelijkheid om iemand te bereiken het is een totale schande en voor ons reden om rekeningen op te heffen als we ze tenminste nog hebben
  • Beoordeeld door Engellied op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Het enige om dit te doen is dat ik alle boosheid over ABNAMRO even kan ventileren. Want óf er iets mee gedaan wordt ??? Het kantoor in het centrum van de stad waar ik woon sluit binnenkort definitief z'n deuren. Even een vraag nog stellen aan de balie , dacht ik...! Das dom ! Je moet inmmers eerst een afspraak maken met een medewerker ; maar ze stonden gewoon even met elkaar te praten en te lachten; geen andere klanten in de buurt. Vandaar mijn actie. Hellup !! Ging mooi niet door. Waar is de "ouderwetse" klantvriendelijkheid ???? Voor een afspraak sta je gemiddeld 17 minuten in de "wacht" . Niet te doen. Als het kan halen we alles weg bij deze bank. Op zoek naar een klantvriendelijker resultaat !! Hopen dat dit nog ergens in Nederland te vinden is !!! Zou de CEO (Robert Swaak) ook weten dat het er zo aan toe gaat of is het alleen het " grote" GELD , dat telt ???? Bahhhhh, wat is er veel verloren gegaan aan (klant)vriendelijkheid, service en bereikbaarheid !!! De targets moeten worden gehaald, maar niet ten koste van hiervoor beschreven kwaliteiten !!! Dit is een evaluatie, waarvan een mens toch hoopt dat er bij iemand de ogen worden geopend ???
Zal in ieder geval nog met vriendelijke groet eindigen .
  • Beoordeeld door W van Saanen op 28-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Belachelijke brief gekregen dd 1604.
Over duurzaamheid waardoor alles digitaal moet.
Meer dan 10k€ van je "eigen spaargeld" opnemen wordt beboet.
Producten (welke) verbeteren en vernieuwen zodat we veilig onze bankzaken kunnen doen op de manier die bij ons past. Wat een dikke onzin.
Tarieven gaan omhoog omdat ze een boete hebben gekregen wegens zaken doen met dubieuze figuren en bedrijven. Dat hoeft helemaal geen extra kosten met zich mee te brengen als ze de procedures gewoon opvolgen en hun systemen van begin af aan goed hadden beveiligd.
Woekerrente op doorlopende kredieten
Negatieve rente vanaf 100k€
Steeds minder kantoren, amper nog persoonlijk contact
Geen kluisjes meer
etc.

Mijn conclusie : banken zijn er om klanten te tillen
Maar hoofdzaak is dat ze maar weer dividend kunnen uitkeren
  • Beoordeeld door h.schwartz op 22-04-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik kreeg een brief van de heer Bisschops waarin hij stelt dat de tarieven gewijzigd (lees verhoogd) worden om de producten te verbeteren en te vernieuwen. Hij doelt ook op de kosten voor het bestrijden van financiële criminaliteit, Een bestrijding waarin u kennelijk zodanig heeft gefaald dat u een afkoopsom mag betalen van honderden miljoenen euro's. De tarieven gaan dus omhoog voor iets dat u tot uw schande heeft nagelaten. Of moet ik deze gang van zaken zo verstaan dat u de tarieven moet verhogen om de gigantische boete te kunnen betalen. In dat geval constateer ik dat u zich naadloos aansluit bij het gedachtengoed van onze huidige elite: liegen en ergens geen herinnering aan hebben. Schande, een tot kort geleden een respectabele bank onwaardig.
  • Beoordeeld door Bram Tieleman op 5-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb telefonisch en via de email contact gezocht en ik ben nog geen stap verder gekomen
  • Beoordeeld door M. van Schijndel op 26-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet te bereiken op de normale manier
  • Beoordeeld door w,j,van vliet op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

probeer ze heel de dag te bellengeen antwoord
  • Beoordeeld door zeilmaker op 18-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

ben al dagen bezig om medewerker te spreken erg veel telefoon kosten
  • Beoordeeld door Pluut op 17-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kunmen jullie die dwaas van de reclame niet van de buis halen.Wat een lul
  • Beoordeeld door Mevr. de Gier - Boston op 11-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

De hele ABN AMRO bank is zeer zeer slecht. We laten het hier niet bij zitten we zijn gedwongen om de media erbij te halen misschien krijgen we dan ons geld zodat we de huur kunnenbetalen en eten.
  • Beoordeeld door Bakelaar op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar dag in dag uit! Echt ontzettend slecht!
  • Beoordeeld door M.J.Kromjong Barendrecht op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Goede middag, ik ben al 4 dagen bezig om jullie te pakken te krijgen, op dit moment verblijf ik in het buitenland, en mijn ABN app op mijn IPad doet het niet, krijg geen contact, ieder keer verschijnt er : op dit moment is de pagina niet beschikbaar, te gek voor woorden, hoelang gaat dit duren, ik kan niets overmaken, heb geen controle over mijn rekening op dit moment

Met vriendelijke groeten
J.Kromjong
  • Beoordeeld door Dr B.Osse op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik doe de bankzaken voor mijn vader. op zijn pc werd ik geconfronteerd met een 'nieuwe inlog-website' mededeling.
ivm de veelvuldige fraude bij internet bankieren probeerde ik jullie fraude desk te bereiken. Maar de fraude desk was niet bereikbaar.
Uiteindelijk ben ik er maar vanuit gegaan dat het allemaal klopt. Ik moest tenslotte rekeningen betalen.
Maar het is te gek voor woorden dat een bank (die toch al geen schoon blazoen heeft) niet direct bereikbaar is voor dit soort problemen!!
Jullie willen toch phishing etc voorkomen? Gedraag je er dan ook naar!

overigens: Een bank die wel zijn klanten per email/bankmail berichten stuurt, maar zelf niet bereikbaar is via dit medium mag ook nog wel eens in de spiegel kijken, of dit wel strookt met haar missie t.a.v. klantvriendelijkheid en gelijkwaardige communicatie met zijn klanten.
  • Beoordeeld door T.L. Raamsdonk op 8-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!! Al weken: chatbox: ligt eruit, afspraak via site maken: foutmelding, telefonisch wordt aangeraden een andere keer terug te bellen. Uiteindelijk via-via een ander telefoonnummer gevonden: 25 min. in de wacht gestaan. Zeer klantonvriendelijk!!!
  • Beoordeeld door kees kraan op 1-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

niet te bereiken geen service tijden in de wacht staan luisteren niet goed naar je verhaal
  • Beoordeeld door b.ijff op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

er wordt aangegeven ook op zondag 24 uur bereikbaar !! dit is onmogelijk op zondag iemand te bereiken !
  • Beoordeeld door p.mulder op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 8

Via de chat contact gehad met ABNAMRO, ging redelijk snel, ongeveer 2 minuten gewacht. Daarna was mijn probleem snel en adequaat opgelost. Goed geregeld!
  • Beoordeeld door Peter Kuijpers op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht.
Ik probeer al een hele ochtend een mail adres te vinden lukt niet .Per telefoon ook niet bereikbaar.
Wat een organisatie.
  • Beoordeeld door astrid van diepen op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb een fishingmail gekregen van ABN AMRO uit belgie gekregen wilde deze doorsturen naar de echte ABN AMRO maar er is geen mailadres beschikbaar.
  • Beoordeeld door TT op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bank is verworden tot een vesting.
  • Beoordeeld door H.A. van Ruth op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Heb een probleem en kan niet met e-mail contact opnemen. Ivm veiligheid maak ik geen gebruik van de aangeboden sociale media “Signal” is wel veilig.
  • Beoordeeld door Vos op 18-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer het al dagen, via WhatsApp, telefoon, Facebook, krijg alleen een standaard bericht verder mag je het zelf uitzoeken. Via de telefoon, liegen zij over de wachttijd, je leest 5 minuten, maar zodra je belt hoor je, meer dan 10 minuten en vervolgens laten zij je gewoon barsten aan de telefoon, want na een half uur is er nog geen respons. Ik heb de indruk dat men bij de Abn Amro sinds de corona virus, gewoon misbruik er van maakt en zoeken excuses. Maar deze mensen werken toch nog thuis, nou ja ' werken'.
  • Beoordeeld door A.A. Dijksman op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Service telefonisch niet te bereiken. Via de website ook onmogelijk om advies te krijgen.
  • Beoordeeld door Anna Mulder op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

onmogelijk een medewerker aan de telefoon te krijgen
  • Beoordeeld door H v Bruggen op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

probeer al 4 dagen de klanten service nabestaande te bellen sta iedere keer een uur in de wacht ook mails worden niet beantwoord.
bel je de gewone klanten service krijg je het zelfde bandje.
ben er helemaal klaar mee
  • Beoordeeld door john op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

ik ben dik 45 minuten in de wacht gezet
  • Beoordeeld door E. HOEKSTRA op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar zowel per chat als per telefoon. Lig kange tijden in de wacht. Niet klantvriendelijk!
  • Beoordeeld door Ruuf op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

De mevrouw aan balie nr 1 en de dame aan balie nr 2, dienen een herhalingscursus omgaan en / met klantvriendelijkheid te ondergaan!
Dag eerst dat het aan mij lag, maar de zeer onvriendelijke manier hoe balie mevrouw omging met n bejaarde klant, is ronduit slecht
  • Beoordeeld door JC op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

ABN heeft lange tijd onterecht kosten in rekening gebracht voor een product wat ik nooit had afgenomen. Toen ik hierover belde was de medewerker te lui om het uit te zoeken en in plaats van op zijn minst het volledig onterecht betaalde bedrag terug te betalen, moest ik blij zijn met slechts 6 maanden. Volgens de medewerker kon hij dit niet meer achterhalen. Dus heb ik het maar zelf uitgezocht. Vervolgens is het onmogelijk om contact te krijgen met ABN. Telefoon wordt niet opgenomen als je belt, whatsapp wordt niet gereageerd.
  • Beoordeeld door B.Huisken op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice gedurende gehele dag niet telefonisch te bereiken
  • Beoordeeld door Henny Mol op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al 2 dagen aan het bellen en geen contact
  • Beoordeeld door trinh op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik heb contact met klantservice , ik wacht tot bijna 1uur , niemand neemt telefoon op
Wat een slecht de zaak
Bel ABN AMRO
0900 - 00 24